- Katılım
- 10 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,203
Öncelikle aramıza Hoş geldin.
Kalıcı ve katılımcı olman dilegiyle.
Burda cevabını bulamadığın bir sürü soru işaretini ortadan kaldırabilirsin, yani dogru yerdesin.:cat:
Vitesli yada scoter ikisinden biriyle başla ama en iyisi vitesli olacaktır.
Cruiser motor kullanmak biraz daha kolaydır, ayakların yere basaçagı için fazla problem yaşamazsın.
Sana önerim Hyosung GV 250 olacaktır.:cat:
![]()
bu arkadaşımın önerisine katılıyorum ama yok ben o kadar para vermiyim dersen bunun yarı fiyatına regal raptor da olur benim öneki motorum çok keyifli bir motordur. birde cruiser motorlar daha uygun olacaktır çünkü ağırlık merkezi yere yakın yüksek bir motordan daha kolay dengede tutabilirsiniz.
