Cruiser Motosikletler ve Bayan Motosikletciler

Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
18
bence kesınlıkle vitesli bir motosıklet ıle baslamalısın
cok buyuk cc olmamalı 250 cc ye kadar cruiser bir motosıklet oldugu taktırde abartılı bir baslangıc olacagını sanmıyorum.
fızıksel ozellıklerınızın sizi cruiser motosıklet kullanma konusunda zor durumda bırakacagını sanmıyorum cok utopık motosıkletlerı tercıh etmedıgınız surece
kaldıkı onlarda su anda deneyımınız acısından kullanabılecegınız motosıkletler sınıfında deıl
scooter la baslamak sıze sadece trafıkte nasıl hareket edecegınızı ogretır. baska bir artısı olmaz cunku debrıyaj vıtes ve fren tertıbatları farklıdır bırbırlerınden ama yınede asla karsı deılım. kullananlarada sonsuz saygım var
bu sledıklerım şahsi fıkrımdır hiç bir bılımsel acıklaması yoktur :))))))
model konusunda hyosung gv 250 dıyorum
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşının satmayı düşündüğü motorun markası modeli nedir? Biraz da bu konu hakkında bilgi verelim istersen.

Sağlıcakla.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
YUCİKA sana kim dedi scooterle ehliyet sınavına girilemez diye bal gibi giriliyor çünkü ben girdim araştırmadan tam bilmeden atıp tutmayalım

scooterla motosiklet sınavına girilmiyor arkadaşlar..
"tam bilmeden atıp tutmayalım" derken hakikaten bilmeden atıp tutmamak gerektiğini unutmayalım.
Ülkemizde bütün uygulamalar keyfi olduğu için izin veriliyor. ancak bana verilmedi ve adam neden vermediğini de gayet mantıklı açıkladı... resmiyette böyle.. uygulama yerine göre değişiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst