- Katılım
- 10 Ara 2008
- Mesajlar
- 18
bence kesınlıkle vitesli bir motosıklet ıle baslamalısın
cok buyuk cc olmamalı 250 cc ye kadar cruiser bir motosıklet oldugu taktırde abartılı bir baslangıc olacagını sanmıyorum.
fızıksel ozellıklerınızın sizi cruiser motosıklet kullanma konusunda zor durumda bırakacagını sanmıyorum cok utopık motosıkletlerı tercıh etmedıgınız surece
kaldıkı onlarda su anda deneyımınız acısından kullanabılecegınız motosıkletler sınıfında deıl
scooter la baslamak sıze sadece trafıkte nasıl hareket edecegınızı ogretır. baska bir artısı olmaz cunku debrıyaj vıtes ve fren tertıbatları farklıdır bırbırlerınden ama yınede asla karsı deılım. kullananlarada sonsuz saygım var
bu sledıklerım şahsi fıkrımdır hiç bir bılımsel acıklaması yoktur
)))))
model konusunda hyosung gv 250 dıyorum
cok buyuk cc olmamalı 250 cc ye kadar cruiser bir motosıklet oldugu taktırde abartılı bir baslangıc olacagını sanmıyorum.
fızıksel ozellıklerınızın sizi cruiser motosıklet kullanma konusunda zor durumda bırakacagını sanmıyorum cok utopık motosıkletlerı tercıh etmedıgınız surece
kaldıkı onlarda su anda deneyımınız acısından kullanabılecegınız motosıkletler sınıfında deıl
scooter la baslamak sıze sadece trafıkte nasıl hareket edecegınızı ogretır. baska bir artısı olmaz cunku debrıyaj vıtes ve fren tertıbatları farklıdır bırbırlerınden ama yınede asla karsı deılım. kullananlarada sonsuz saygım var
bu sledıklerım şahsi fıkrımdır hiç bir bılımsel acıklaması yoktur
model konusunda hyosung gv 250 dıyorum