Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bizde drz yi hataa xt660 i dusunduk ama mondial sonucta sifir ve garantili o paraya ikinci el japon alipta ustede masrafla ugrasmak istemedik.mondinin malzeme kalite cok iyi motor da iyi gidiyo XL 200 den cok daha iyi isteyenler mazalarda inceleye bilir su soutmali ve vibrasyon hic yok.ama tabiki butceyede bagli ama diyerlerden ramzei en iyisi tabiki.
kardeşim bırak skyteam ı falan onlar seni yarı yolda bırakır sonra tövbe edersin birdaha böyle makina almam diye.bana sorarsan rammzeyin 200 cc crossunu al istedigin yere git.tabi gittikten sornada bakımını yaparsan canavar gibi olur