Cross kask gözlükleri için buğu önleme tavsiyeleri?

Katılım
10 Ara 2024
Mesajlar
4
Öncelikle iyi forumlar, elimde ayrıca gözlük takılan bir enduro kaskı var. Ama kaskta vizör olmadığı için durduğum yerde aç kapa yapamıyorum. Buğu önleyici spreyler var ama onlara çok güvenemedim. Acaba kask pinlock filmlerinden alıp gözlüklerime göre kessem işe yarar mı? Pinlock filmleri makasla rahatça kesilebilecek incelikte midir? Endurocu abilerimin görüşlerini bekliyorum?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Pinlock bulamazsanız 2 günde bir gözlük içlerini tıraş jeliyle ovalayıp kalan artığı bez ya da peçeteyle silmeniz işinize yarayacaktır.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Öncelikle iyi forumlar, elimde ayrıca gözlük takılan bir enduro kaskı var. Ama kaskta vizör olmadığı için durduğum yerde aç kapa yapamıyorum. Buğu önleyici spreyler var ama onlara çok güvenemedim. Acaba kask pinlock filmlerinden alıp gözlüklerime göre kessem işe yarar mı? Pinlock filmleri makasla rahatça kesilebilecek incelikte midir? Endurocu abilerimin görüşlerini bekliyorum?
Pinlock kesilebilecek bir mantıkla çalışmıyor. Araba aynaları için satılan yağmur kaydırıcı, buğu önleyici jelatinler var. Onları deneyin.
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
SCUBA yapan arkadaşlar bilirler, gözlüğü takmadan bi tükürüğümüzle alıp sileriz içten, hakkaten buğu yapmaz o zaman. Belki faydası olur bilmiyorum, pis bir yöntem değil denizde kullanıldığında ama kara için hijyenik sonucu olmayabilir :D. Kaskta hiç denemedim açıkçası.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
SCUBA yapan arkadaşlar bilirler, gözlüğü takmadan bi tükürüğümüzle alıp sileriz içten, hakkaten buğu yapmaz o zaman. Belki faydası olur bilmiyorum, pis bir yöntem değil denizde kullanıldığında ama kara için hijyenik sonucu olmayabilir :D. Kaskta hiç denemedim açıkçası.
Katılıyorum ama tükürmek yerine decathlon da dalış maskeleri için buğu önleyici sprey var oda iş yapar, ben kullanıyorum. Ayrıca yeni dalış maskesi aldığımızda iç taraftaki katmanı temizlemek gerekiyor, ben çakmakla yakıyorum, belki kask gözlüğündede öyle bir şey vardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst