Cross Aşkı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cross yada Enduro aşkı bende bu şekilde başladı içimde her zaman boyle birseyler vardı nete gezerken gördüm ait olduğu yere gelsin istedim buraya koyuyorum :wiinkk: Link

233703joqnwea8kr6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Linkteki Resme bakarsanız daha anlaşılır olur belki. cocuklugumda bisiklet kullanırken sürekli kendimi motosikletin üstünde hiserdim arazide falan koşarken motosikletle gidiyor gibi olurdum golgemde bisiklet degil motosiklet görürdüm :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
hayal kurmuş arkadaş :mrgreen: benim gibi... bisikletime motor aküsü takıp far takmıştm bende motor olarak düşündüğüm için :queen:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
büyük engenler buyuk tutkularla baslar ıkı tekerde böyle bısey bisikletten motora
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst