CRF 250 Rally. Kaporamı verdim mart ayını bekliyorum... :)

Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
yurt dışında zaten crf supermoto olarak fabrikasyonlu satılıyor.bizde sadece cross modeli geliyor.parçalar uyumluysa yurt dışından getirip takarsınız.ama ciddi para tutar.bence böyle kalsın.hayırlı uğurlu olsun memleketteki ilk rally sizde olucak.parasına yapılcak bir şey yok bende zamlar gelmeden alma aşamasındayım.kısmetse olucak yeni motorum.

İnşallah Allah sizin de gönlünüze göre olanı nasip eder :)
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Tabi. Devletimize vergi vermeyi çok seviyorum. Özellikle Honda zengin olsun ki... Neyse küfretmicem... :) Cidden pahalı ama seneye bu yazıya baktığımızda şunun olacağından eminim. Neee hasss 18500'e almış yaa vay canına. Şimdi ikinci elini zor bulursun o paraya...



Ben de öyle düşündüğüm için bu makinayı aldım. Frekanslarımız aynı :) Topcase taktıracağım malesef çünkü elimde bişi taşımayı sevmiyorum. Alimünyum topcase çok etkiler mi motosikleti?

hocam 3lü çanta setleri pahalı epey marka olanları.internette şöyle bir satıcı var.şahsen tanımam ama uygun geldi fiyat bir bak istersen.bir de ülke stickerları yapıştır off :)

http://www.dureis.com/?SyfNmb=3&pt=İletişim
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Evet sadece abs li duke250 ve z250sl var maalesef, bunlarda konfor yoksunu olduğu için sizi cezbetmiyor, motor geçmişinizde 500cc motorlar olduğunu okudum yoksa size abs olmamasına rağmen inazuma 250 ( Mercedes E serisi ) önerebilirdim, neyse gerçi öyle böyle diyoruz ama Honda'nın fiyatı hiç düşmez her artar o yüzden çokta zararınız olmayabilir. Alın bi kullanın madem, atla deve değil sonuçta nikah ta kıymıyorsunuz beğenmezseniz satarsınız. İyi geceler
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşım öncelikle nerde kullanırsan kullan pişman etmez
ha bu paraya bu segmentte 10 yaşında xt660 lar var
ha keza transalp var malum onlarda yaş itibari ile herkesin kabul edip alacağı motosikletler değil
güzel özellikleri olan güncel bi motor almışsın güç ile alakalı sıkıntı yapmazsan seni uzun yıllar gezdirir
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
hayırlı olsun. şehir içi için üzeceğini sanmıyorum.
lastikleri crf250 gibi kalın tırtıklı değil gördüğüm kadarıyla kolay dağılmaz asfaltta.
benimde aklımdaki bir model, yeni ktm 390'la fuarda kıyaslayıp karar vereceğim.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
...Bugün normal CRF'nin üzerine oturdum. Selesi bana "İN ÜSTÜMDEEEEENNNN!!!" diye bağırdı resmen.. :queen: Airhawk falan bakıcaz bi çaresine.

O kadar da değil yahu. :)
Geçen ay CRF 250 L ile haftasonu kampı için Antakya'dan Bolu-Yedigöller'e gittim ve döndüm. Toplamda 1860 km. yol yaptım. Gidiş te, dönüş te gün içerisinde tamamlandı. ( http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/172896-yedigoller-2016-10-11-12-13-kasim.html )

İçine sindirebildikten sonra olmaz diye birşey yok. Eminim ki Rally ile çok daha kolay olurdu. :cat:

Ben de bugün bayiye gidip benim CRF 250L'yi Rally ile takas etmek istediğimi söyledim.
Pazartesi fiyat çalışması yapacağız. :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Evet sadece abs li duke250 ve z250sl var maalesef, bunlarda konfor yoksunu olduğu için sizi cezbetmiyor, motor geçmişinizde 500cc motorlar olduğunu okudum yoksa size abs olmamasına rağmen inazuma 250 ( Mercedes E serisi ) önerebilirdim, neyse gerçi öyle böyle diyoruz ama Honda'nın fiyatı hiç düşmez her artar o yüzden çokta zararınız olmayabilir. Alın bi kullanın madem, atla deve değil sonuçta nikah ta kıymıyorsunuz beğenmezseniz satarsınız. İyi geceler

Teşekkür ederim. İyi geceler diliyorum...

arkadaşım öncelikle nerde kullanırsan kullan pişman etmez
ha bu paraya bu segmentte 10 yaşında xt660 lar var
ha keza transalp var malum onlarda yaş itibari ile herkesin kabul edip alacağı motosikletler değil
güzel özellikleri olan güncel bi motor almışsın güç ile alakalı sıkıntı yapmazsan seni uzun yıllar gezdirir

İnşallah güçle ilgili sıkıntı yaşamam diye umuyorum. 24 beygir az değil ama çok da değil :) Beklentimi düşük tutmaya özen göstereceğim :)

hayırlı olsun. şehir içi için üzeceğini sanmıyorum.
lastikleri crf250 gibi kalın tırtıklı değil gördüğüm kadarıyla kolay dağılmaz asfaltta.
benimde aklımdaki bir model, yeni ktm 390'la fuarda kıyaslayıp karar vereceğim.

Ben de arada kalmıştım. Boyunuz 180'den kısaysa 390 öneririm.

O kadar da değil yahu. :)
Geçen ay CRF 250 L ile haftasonu kampı için Antakya'dan Bolu-Yedigöller'e gittim ve döndüm. Toplamda 1860 km. yol yaptım. Gidiş te, dönüş te gün içerisinde tamamlandı. ( http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/172896-yedigoller-2016-10-11-12-13-kasim.html )

İçine sindirebildikten sonra olmaz diye birşey yok. Eminim ki Rally ile çok daha kolay olurdu. :cat:

Ben de bugün bayiye gidip benim CRF 250L'yi Rally ile takas etmek istediğimi söyledim.
Pazartesi fiyat çalışması yapacağız. :cherry:

Hakkınızda hayırlısı olsun diyelim. :) Daha önce ince seleli bir motosiklet kullanmadım. Benim için aslında sele konforu oldukça önemli. Nmax ve cbf 150'de bile totomun acıdığını bilirim :queen:

Gördüğüm kadarıyla yüksek hızları göremiyor ve yüklüyken rampada biraz yoruluyor gibi. Benzin deposunu iyi ki büyütmüşler. 150 km'de bir benzin almak nedir yahu? Bu arada bişi dikkatimi çekti bu motor sanırım biraz fazla yakıyor? 7.7 lt benzine yaklaşık 150 km. yaklaşık 5 litreye tekabül ediyor. Biraz fazla değil mi? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
74
çok güzel tercih, hayırlı olsun. benimde sonraki motor bu olur. rally için fark da beklediğimdem az. fiyat kesin artacaktır.
Konseptdeki egsozlar da olsa iyimiş.
yabancı forumları arastırıp tam detaylı bilgi bulunabilir. Bu arada Honda nın resmi bi reklam veya bilgisine ratlamadım sitesinde bile yok.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Gördüğüm kadarıyla yüksek hızları göremiyor ve yüklüyken rampada biraz yoruluyor gibi. Benzin deposunu iyi ki büyütmüşler. 150 km'de bir benzin almak nedir yahu? Bu arada bişi dikkatimi çekti bu motor sanırım biraz fazla yakıyor? 7.7 lt benzine yaklaşık 150 km. yaklaşık 5 litreye tekabül ediyor. Biraz fazla değil mi? :silent:

Evet, güncel CRF 250 L, 23 bg.22nm. (Rally sanırım 24 bg. olacak)Çok gücü yok. Uygun şartlarda yüklü vaziyette 130 yapabiliyor. Ama aynı yükte ve benim gibi ağır biriyle birlikte (90-95 kğ.) sert rüzgar ya da rampada 85-90'lara kadar düşebiliyor.

CRF'nin 7.7 lt. deposu var. Uzun yolda son çizgiye düştüğümde gördüğüm istasyona dalıyordum. 150 km.ye denk gelen bu mesafede yaklaşık 5.5-6 lt. yakıt alıyordu. (Son çizgi yanıp sönmeye başladıktan sonra 40 km. kadar gidiyor)
Her motosiklette olduğu gibi yakıt sarfiyatı CRF'de de gaz koluna bağlı. Dolu depoyla kasarak gittiğinizde 170-180 km. gibi, sakin sürüşte 210-220 km. gibi menzili var. (Hoş, ben CBF 1000'de uzun yolda ortalama 100 km./4.3 lt. yakıt değerini yakalıyordum.)

Mamafih Rally için bahsettiğiniz bir depo 300 km. menzil iyi bir değer.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Ekonomi deyipde 18.500e 250cc almak pekde mantıklı gelmedi :queen:

Sıfır km ABS'li az yaksın çok gitsin istiyorum. Bu makineden başkası malesef yok. Daha iyileri, hatta rüyalarımı süsleyen makineler var ama onların da fiyatları malum.. :)

Evet, güncel CRF 250 L, 23 bg.22nm. (Rally sanırım 24 bg. olacak)Çok gücü yok. Uygun şartlarda yüklü vaziyette 130 yapabiliyor. Ama aynı yükte ve benim gibi ağır biriyle birlikte (90-95 kğ.) sert rüzgar ya da rampada 85-90'lara kadar düşebiliyor.

CRF'nin 7.7 lt. deposu var. Uzun yolda son çizgiye düştüğümde gördüğüm istasyona dalıyordum. 150 km.ye denk gelen bu mesafede yaklaşık 5.5-6 lt. yakıt alıyordu. (Son çizgi yanıp sönmeye başladıktan sonra 40 km. kadar gidiyor)
Her motosiklette olduğu gibi yakıt sarfiyatı CRF'de de gaz koluna bağlı. Dolu depoyla kasarak gittiğinizde 170-180 km. gibi, sakin sürüşte 210-220 km. gibi menzili var. (Hoş, ben CBF 1000'de uzun yolda ortalama 100 km./4.3 lt. yakıt değerini yakalıyordum.)

Mamafih Rally için bahsettiğiniz bir depo 300 km. menzil iyi bir değer.

Hocam benim CB 500 F'im hakikaten çok ekonomikmiş. Sattığıma her gün pişman oluyorum. Uzun yolda Tek başıma seyahat edip gaz koluna çok yüklenmezsem ortalama 100 kmde 3.8-4.2 arası yakıyordu. Yüklensem 5'i geçmiyordu. Performansı gayet iyiydi. Ben sizinki kadar yük yaparmıyım bilmiyorum. Henüz bir kamp kültürüm yok. En fazla topcase ve yan çanta taktırıp sele kısmına sırt çantamı bağlarım hepsi bu. Benim için 120'de stabil gidebilsin yeter. Kilom 77. Sizden çok da hafif değilim :)

Uzun yolda 5.5-6 lt performansı düşünüldüğünde bu motor için yüksek bir değer diye düşünüyorum. Ş.içi yakıt sarfiyatınız nedir?
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Hocam enduro almakla çok iyi ettin bu dediğimi yaz kenara hatırlayacaksın.
Ayrıca yavru africa twin almakla da güzel bi seçim yapmışsın , teslim alınca bi foto isterim ölümü gör.
Hayırlı olsun şimdiden :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Hocam enduro almakla çok iyi ettin bu dediğimi yaz kenara hatırlayacaksın.
Ayrıca yavru africa twin almakla da güzel bi seçim yapmışsın , teslim alınca bi foto isterim ölümü gör.
Hayırlı olsun şimdiden :)

Çok teşekkür ederim. Gelin birlikte teslim alalım birlikte fotoğraf çekinelim hiç sıkıntı yok :)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Gördüğüm kadarıyla yüksek hızları göremiyor ve yüklüyken rampada biraz yoruluyor gibi. Benzin deposunu iyi ki büyütmüşler. 150 km'de bir benzin almak nedir yahu? Bu arada bişi dikkatimi çekti bu motor sanırım biraz fazla yakıyor? 7.7 lt benzine yaklaşık 150 km. yaklaşık 5 litreye tekabül ediyor. Biraz fazla değil mi? :silent:
hahahah mustafa olum benim tracer da 5 - 5,5 litre yakıyor. çok hesaplıymış senin yeni motor :queen:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
hahahah mustafa olum benim tracer da 5 - 5,5 litre yakıyor. çok hesaplıymış senin yeni motor :queen:

Kardeşim şu senin paracıklardan 40000 falan verirsen seninle çok güzel MT09 tracer kardeşliği kurabiliriz? :) Hatta sana özenmiş gibi olmayayım ben gidip bi crosstourier alayım :p:cherry:
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
166
Öncelikle hayırlı olsun. Güzel bir tercih. Sağlıklı bir tüketici yaklaşımı. İhtiyaç olan neyse arkadaş iyi elekten geçirmiş ve tercihte bulunmuş. Başlığı açan arkadaşın cevap olarak yazdıklarını hemen hemen en başından beri okudum. Gayet net cevapları var ve buna rağmen diretenler olmuş.

Yahu arkadaş kendi ihtiyaçları ve ileriye doğru dönük bir anlayışla kendisi için en doğru tercihi yapmış. Bilya milya, 10 yıllık xzt ler mi dersin. Pehhh...

Dostum şimdiden hayırlı olsun. Umarım senin gibi tüketici sayısı artar ve herkez ne alacağını neye hizmet ettireciğini bilir. Günümüz ekonomisi belli, çok fazla hareket zarardan başka birşey değil. Anlık zevkler ve hevesler hatalı maddi ve ayrıca manevi açıdan yanlışlıklara yol açabilir. Bende motorumu satıp 250 rally düşünüyorum. Yakıt tüketimi sadece tek düşündüğüm şey. Yada bu sene crf 250 l alıp seneye TENERE 700 :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Öncelikle hayırlı olsun. Güzel bir tercih. Sağlıklı bir tüketici yaklaşımı. İhtiyaç olan neyse arkadaş iyi elekten geçirmiş ve tercihte bulunmuş. Başlığı açan arkadaşın cevap olarak yazdıklarını hemen hemen en başından beri okudum. Gayet net cevapları var ve buna rağmen diretenler olmuş.

Yahu arkadaş kendi ihtiyaçları ve ileriye doğru dönük bir anlayışla kendisi için en doğru tercihi yapmış. Bilya milya, 10 yıllık xzt ler mi dersin. Pehhh...

Dostum şimdiden hayırlı olsun. Umarım senin gibi tüketici sayısı artar ve herkez ne alacağını neye hizmet ettireciğini bilir. Günümüz ekonomisi belli, çok fazla hareket zarardan başka birşey değil. Anlık zevkler ve hevesler hatalı maddi ve ayrıca manevi açıdan yanlışlıklara yol açabilir. Bende motorumu satıp 250 rally düşünüyorum. Yakıt tüketimi sadece tek düşündüğüm şey. Yada bu sene crf 250 l alıp seneye TENERE 700 :cherry:

Anlatmak istediğimi iletebildiğime sevindim. :) Teşekkür ederim inşallah Allah size de nasip etsin. Zaten alıp kullandıktan sonra mutlaka inceleme yazısı yazacağım :)

Yakıt hususunda sakin kullanımda 3 litrelere rahatlıkla düştüğünü söylüyorlar. Zaten sakin kullanan birisiyim çok hırçınlaşmazsam yüksek tüketimleri göreceğimi düşünmüyorum. Bakalım biraz da gözümü kararttım diyelim. Çünkü 2 el motosikletler ne kadar temiz kullandıklarını iddia etseler de içime sinmiyor. Zaten bu motoru çok seversem satmak için bir sebebim kalmaz. Para fazla gelir de bir sport touring çok düşeş gelirse o ayrı ama artık otomobile niyetim var. Kışın motosiklete pek binemeyenlerdenim ne yazık ki. :) Özetle bu fiyata sıfır alabileceğim daha iyi bir motosiklet olmadığından bu vaziyette devam. Pişman olursun yazan var ama düşüncem sadece selesinin beni (ve nadiren binecek olan talihsiz popolu artçımı) pişman edeceği yönünde. Onun da çaresi var. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

paralar şirketin kanka :p

Farketmez kaarşim gönlünden ne koparsa.. :cherry: (şirketten ne koparırsan :p ) Ayakkabı kutusu, şeker kutusu, hediye kutusu ve bilimum kutu içinde hertürlü para birimini, hediye olarak kabul ediyorum... :bounce:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Uzun yolda hem yakıp hem gitmemesi acı bişey :)
Konforsuz olması, sollamalarda yetersiz kalması,yokuşlarda bayılmasıda yanında hediyesi oluyo rüzgarda karşıdan eserse çok canını sıkabiliyo
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst