- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
bendeki resimler birazdan geliyo
Uyucaz apla kac saate gelır![]()
bir sürü flaş patladu lem bu kadarmıydu....
![]()
Havada bu kadarını yakalayabildim valla paşam..
Gelir gelir fotolar..Bende beklemedeyim..:cat:
nasıl yaa :silent: bunu nasıl yaptın :silent:
![]()
Olur böyle vakalar..
Türk Polisi yakalar..![]()
Eklemeyin arkadaşım şu fotoları içinde olan var olmayan var
Ne bu böyle sitem yapar gibi biz yenileride düşünün![]()
resimler için teşekkürler alper![]()
Alper abı resımler ıcın saol :rendeer: