Crayzyboyone yeni motorunu kutlamaya davet ediyor

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
benim resim yüklemem okadar kolay olmuyo :pr: gene bişeyleri ters yapıyom ya hadi hayırlısı :p
hocemmmm nerdesinnnn? :salut:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Uyucaz apla kac saate gelır :p

Selçuğum tekrardan hayırlı olsun.:rendeer:

Fotoları bekliyorum valla..:wiinkk:

Sabaha kadar nöbetçiyim zaten..:)
.
:queen: :queen:

Fotoları Ben buldum..:queen:

agustos1034de8.th.jpg

.
agustos1034de8.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
alper çok foto çekti, yarın girer muhtemelen nete, ekler...
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
38
Eklemeyin arkadaşım şu fotoları içinde olan var olmayan var :)
Ne bu böyle sitem yapar gibi biz yenileride düşünün :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar merhaba resimleri yükledim aşşağıda
selçuk kardeşim hayırlı uğurlu olsun motorun tekrardan aman full koruma ve full dikkatle bin motoruna bizleride üzme:rendeer:
pasta süperdi kesene bereket:cat:

işte resimler

selçuk motorunu deniyor:queen:












































































































 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ellerine sağlık tatlım resimler harika:cat: ama en harikası sonuncusu olmuş senveben yanee kapanışı yapmışız :wiinkk:

evet düzelttim ne bağırıyon uyus yaratık alper_tim böceği
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
38
Selçuk arkadaş motorun tekrar hayırlı uğurlu olsun :)

Eeee artık yeni motor için 7si ve 40 gibi kutlamaları tekrar edersin umarım.
Gelen var gelemeyen <===== var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst