Çözemedim Gitti :(

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Arkadaşlar Motorumda Şöyle Bir Sorun Var;
Farları Yakmadığım Zaman Herşey Günlük,Gülistanlık Ama Farları Yaktığım Zaman Motor Şarj Olmuyor Veya Yeterli Enerji Olmuyor.
Farlar Yanarken Havalı Korna Çalmıyor,Frene Bastığımda Kadrandaki Işıklar Neredeyse Sönüyor Ve Motor 1 Gıdım Şarj Olmuyor...
Bu Sorun Daha Öncede Vardı Ama Kendılıgınden Duzeldi
Bu Durum Şöyle Baş Gösterdi;
Gece Caddede 70-80 Km Hızla Giderken Önüme Bir Kedicik Atlayıverdi Bende Görür Görmez Frene Asıldım Motorun Arka Teker Kitlendi Ve Şu Meşhur Acı Fren Sesi Çıktı (Hastasıyım :p) Herneyse Kediyi Sıyırdım Hızım 50-55 Km Ye Düştü Gaza Bastım Ve Motor Bir Anlık Yığılma Yaşadı. Ve Birkaç Dakika Sonra Frene Bastığımda Kadrandaki Işıkların Söndüğünü Gördüm,Daha Sonra İse Kırmızı Işıkta Frene Basarken Motor Stop Etti
Tahminimce Sorunum Statörden Ama Sizlerede Bir Danışmak İstedim...

Akü : Sağlam,Çünki Far Yakmadığım Zaman 1 Dk Boyunca Mars Motorunu Cevırebiliyor
Şarj : Hava Aydınlıkken Sorun Yok

Vakit Ayırdığınız İçin Teşekkürler...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Fulyadaki motorculara götürmede ;) Sen en iyi kendine iyi bir usta bul kontrol ettir kaçak olabilir.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Elektrik İşine Sokmam Onları :) Mekanik İşlere Bakarlar Ondada Tepelerinde Dikilip Kontrol Ederim :)

Aslında tavsiye edebileceğim bir yer var eski motorum varken baya yardımcı olmuşlardı servis bile çözememişti, dolapdereye in sağda opel benzincisinin karşı sırasında tek başına çalışan bir usta var orada dene derim şansını..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzer bir sorun bende vardı, bugün çözdüm. Farları açınca, sadece parkları bile açsam göstergeler birden sönükleşiyor, farlar da yanıyor-yanmıyor gibi ama sadece sellektör ya da sadece fren yapınca her ikisi de çok güzel çalışıyordu. Sorun stop lambası kablosunun sıyrılıp şaseye temas etmesiymiş. Bir izole bant müdahalesiye motor kendini buldu:) Senin sorunun da böyle basit bişey olabilir.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Benzer bir sorun bende vardı, bugün çözdüm. Farları açınca, sadece parkları bile açsam göstergeler birden sönükleşiyor, farlar da yanıyor-yanmıyor gibi ama sadece sellektör ya da sadece fren yapınca her ikisi de çok güzel çalışıyordu. Sorun stop lambası kablosunun sıyrılıp şaseye temas etmesiymiş. Bir izole bant müdahalesiye motor kendini buldu:) Senin sorunun da böyle basit bişey olabilir.

Aklımdan Geçen Şeylerden Biride Buydu Ama Önemsemedim:) Çünki Stop Lambalarıyla Çok Oynadım Ek Lamba Filan Taktım Yarın Bi Kontrol Ediyim Tekrar Teşekkürler:)
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Arkadaşlar Sorunu Çözdüm Sorun Statörün Kablolarıymış

4 Lü Olan Kablonun 2 Kablosu Soketten Çıkmış Ve Motor 1 Kablo İle İdare Ediyormuş.Far Ve Frene Bir Anda Basılınca Bir Kablo Dayanamıyor :) Soketi İptal Ederek Bağladım Ve Sorun Çözüldü

Örnek Resim
NewStator-2.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst