cok zor çalıştı..

Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
motorun jiklesi bozuktu onu değiştirdik akşam eve geldim motor saat gibi çalışıyo hiç sorun yok tu bu saabah çalıştırmayı denedim çalışmadı marşa basıyorum gaz veriyorum tık yok 2 dk falan marşa bsıp gaz verdim ilk bogulur gibi çalışmaya bşladı sonra duzeldi bu normalmi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun jiklesi bozuktu onu değiştirdik akşam eve geldim motor saat gibi çalışıyo hiç sorun yok tu bu saabah çalıştırmayı denedim çalışmadı marşa basıyorum gaz veriyorum tık yok 2 dk falan marşa bsıp gaz verdim ilk bogulur gibi çalışmaya bşladı sonra duzeldi bu normalmi

Değiştirdiğin jickleyi çekili tutarak marş ve gaza basaydın ya.İlkinde hemen alır arada sırada çekip bırakırsın 4 - 5 dakika çalıştırırsın.Akşamki gibi saat gibi çalışmaya başlar.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
Değiştirdiğin jickleyi çekili tutarak marş ve gaza basaydın ya.İlkinde hemen alır arada sırada çekip bırakırsın 4 - 5 dakika çalıştırırsın.Akşamki gibi saat gibi çalışmaya başlar.

sanırım benimki otomatik jikle onu nasıl yapacaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Otomatik jickleyse hemen çalışması lazımdı.Çünkü benim motosiklet jickle marş ve gazla tek de çalışıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst