Çok şükür Sonunda motorumu alabildim.

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hayırlı olsun arkadasım bu yaz motorsuz gecmıcek senın ıcın hadı gene ıyısın.....

darısı benım basıma.....:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, teslim aldıktan sonra fotoğraf isteriz :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Hayırlı olsun Güle güle kullan.
Benimkide bisan yolda akarsın karşılaşırız..
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
1
arkadaşım hayırlı ugurlu olsun yeterki mondial olsun kazasız belasız binersin inşallah iş için aldıysan iyi yalnız gezmek içinse kötü nedn diye sorarsan ileride daha hızlısını isteyeceksin o zaman aynısı benim başıma geldi de ondan söledim
hayılı olsun güle güle bin
:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst