arkadaşım hayırlı ugurlu olsun yeterki mondial olsun kazasız belasız binersin inşallah iş için aldıysan iyi yalnız gezmek içinse kötü nedn diye sorarsan ileride daha hızlısını isteyeceksin o zaman aynısı benim başıma geldi de ondan söledim
hayılı olsun güle güle bin
:bounce: