Evet genellikle buji ateşleme yapmayabilir,ya da yeni buji olduğu için somunları iyi sıkmamışlarsa buji yerine tam oturmamış ve ateşlemeyi gerçekleştiremiyor olabilir.Eski buji de takmış olabilirler.Zaten öğrendikten sonra bujileri kendin de 2,5 YTL ye alıp değiştirebilirsin.Ben bujilerden kaynaklandığını düşünüyorum.Kalbüratörde problem olabilir desem,yeni motorun kalbüratöründe ne gibi bi problem olur onu anlamış değilim.(Hani bir arkadaşımızı da,fabrikadan bu motorlar çıkarken kalbüratöre bir yağ koyuyorlar diye keklemişler ya

).Ayrıca;motorun,servise 5km içersinde bir yerde seni yolda bıraktıysa;ücret talep etmeden tamir etmek zorundalar.Haaa 5 değil de 10-15 km içersinde bir yerdeysen de,gelmiş oldukları araç o kadar extra km de ne kadar yaktıysa onu ödersin olur biter.Yok lagaluga ederlerse de bir kaç kafa at heriflere bak nesıl kuzu kesiliyolar

haa bi de buji yağ yapmıştır dicem ama abi mümkün görünmüyor yaa,adam daha ilk servise götürmüş.Yani motor henüz 500-1000km arasında ancak olmalı ve servis 500-1000km bakımında bujileri değiştirir.