hayırlı olsun 2010 temmuzda bende bende 17 yaşıma giriom alacam inş.
shule bende ehliyet yokken çok korkardım polis çevirir falan diye aldım 1 sene oldu istanbuldan trakyaya edirneye bursaya izmite yalovaya istanbulun heryerine gittim 1 defa çevirmedi 1 defa ehliyetimi göstermek nasip olmadıçok koyuyo bana biri polis taklidi yapıp çevirsin ehliyet sorsun nolur
![]()