Cok sevdiğim Abime sonunda Makine aldık.

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Kendisi Siteye Üye deyil ama Misfir olarak bakıyor . En sonunda bi makınede ALLAH mehmet abıme nasip etti. Allah İnşallah KAZADAN VE BELADAN korur. İnşallah herkez gönlündeki makineye kavuşur. EE tabıkı eski motoruda bana kaldı :mrgreen:

Şimdi MAKINE VE BENIM MAKINEYLE OLAN FOTOLAR :p











Ben ve Tülay :queen::queen: Anlıyan anladı :p








 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanması dileklerimle .. ilk motosikleti mi ?
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Abine ve sana hayırlı olsun Selçukçum..
Kazasız belasız kullanın..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanması dileklerimle .. ilk motosikleti mi ?

Vitesli olarak ilk bisikleti cnm

Hayırlı olsun ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin

TEsekkur ederım Cumlemıze kazasız belasız surusler.

Hayırlısı lsun güle güle kullanın

Saol onur abi.

Abine ve sana hayırlı olsun Selçukçum..
Kazasız belasız kullanın..

Saol ümit abim senınkıde hayırlı olsun ... Gercı gec oldu ama:) :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
147
kardesım allah kaza bela vermesın problemlerın olursa kı ins olmaz ara yardımcı olmaya calısalım elimizden gelir bıraz gule gule kullan ınsallah
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
arkadan çekilmişlerin sebebini anlam vermedim :D ve o baynlı foto....burasınn motosiklet sitesi olduğunu sanıyodum :D

hayırlı uğurlu olsn kazasız belasız
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
hayırlı ve de uğurlu olsun ...
Güle güle ve kazasız belasız sürmek nasip etsin.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız sürüşler darısı olmayanların başına önce bana:(
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
Allah kaza bela vermesin Fotolar bayaaa karizma olmuşş makinayı sürmeden adapte olmayı başarmıssın hellalllllll :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..kazasız belasız sürüşler..:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
daha önce ne vardı seLçuk abi ?

Bianci falcon artık benim :cherry:

kardesım allah kaza bela vermesın problemlerın olursa kı ins olmaz ara yardımcı olmaya calısalım elimizden gelir bıraz gule gule kullan ınsallah

Sasol Tansel abı tesekkur ederım ınsallah olmaz:)

arkadan çekilmişlerin sebebini anlam vermedim :D ve o baynlı foto....burasınn motosiklet sitesi olduğunu sanıyodum :D

hayırlı uğurlu olsn kazasız belasız

tesekkurler .

hayırlı ve de uğurlu olsun ...
Güle güle ve kazasız belasız sürmek nasip etsin.

Saol ismail abi.

hayırlı olsun kazasız sürüşler darısı olmayanların başına önce bana:(

TEsekkurler ınsallah olmuyanların olurda:D


Allah kaza bela vermesin Fotolar bayaaa karizma olmuşş makinayı sürmeden adapte olmayı başarmıssın hellalllllll :queen::queen::queen:

Aslında hayal gucumu kullanarak suruyordum :queen:

Len Selçukum pandam nereye gidiyosun kapanmış...



Hayırlı uğulu olsun...

Abii hayalımde Parıste tek teker yapmıs gıdıyordum :queen::queen:

Sağol kardeşim.. Sen ilk aldığımda da kutlamıştın zaten geç falan değil :cat:



Koş bak len ibre kaç gösteriyo :p

Hayalımdekı ıbre sınırsızdı :queen: Yetişemezdi yani :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kazasız belasız hayırlı olsun. yakışıklı makinaymış abine de yakışmış
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
abine hayırlı olsun güle güle kullansın

la selçuk baya büyümüşsün görmeyeli kilo mu verdin sen? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst