Cok sevdiğim Abime sonunda Makine aldık.

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun .
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ehliyetin varmı arkadaşım .. şimdi arıyorum bi kaç tanıdık yunus arkadaşımı ...:farao::farao::farao::farao::farao:

yunus delfin .. ve fliper ((:)

aradım hemen geliyolar

Sron deıl babamla aram kotu deıl :queen::queen: :p

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşlere inşallah...



Lan selçuuukk bune olümmmmmmmmmmmm :queen: :queen: :queen: :queen:

Napalım bıze bakanmı var :mrgreen:

hayırlı olsun cenever abine söyle üye olsun :mrgreen:

Saol :rendeer:

selçuk kardeşim hayırlı olsun ALLAH kazasız belasız sürmekelr nasip eylesin
birtanede bana nasip eylesin aminnnn

İnşallah Allah sanada nasıp eder :rendeer:

hayırlı ugurlu olsun .

Saol abi :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben senle evlenecekmiydim ki :p

söz verdik ya birbirimize hayatım kırlarda koştuk dondurma yedik luna parka gittik sonra el ele yürüyorduk ben seni öptüm sonra sen bana sıkıca sarıldın ne olur beni bırakma dedin sonra ben seni tekrar öptüm sıkıca birbirimize sarıldık bir daha ayrılmayacağız demiştik..:mrgreen:

sonra seni jem ile pastanede sarmaş dolaş gördüm dünyam başıma yıkıldı sen onu seçtin bende kuyruğumu kıstırıp boynumu büküp yolunuzdan çekildim şimdi ise baskasını buldum evlendim mutluyum..:p

şaka bir yana 23/07/2008 tarihinde saat 14:00 da evlendim..(cidden):cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst