Çok kararsızım yardım ederseniz sevinirim

Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Yakıt konusu:

Çin malı scooterlar 3 litre/100km benzin tüketirler.
Çin malı cup modeller 2.2-2.5 litre/100km tüketirler.
YBR/CBF 2.5-2.8 litre/100 km tüketirler.

En seri ve rahat olan YBR/CBF'tir. CBF'le 2 günde 1000km yaptığım oldu, daha fazla yapan arkadaşlar da var :)

Kesinlikle katılıyorum,Ybr yi öldüremezsin,oldukça kolay tamir edilebilen,yedeklerini heryerde ve ucuza bulabileceğin bir çok ustanında bilgisi olduğu,ekonomik bir seçenektir ve satarken de kullanırken de seni üzmez.yeterki alırken dikkat et,anlayan bir arkadaşınla anlayan birisine götür (en kötü)
O bütçe ile en iyi seçenek Ybr olacaktır arkadaşım.
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
9
hocam bişey daha sorayım izninizle YBR 125 için hangi modeli tercih etsem daha iyi olur?

2004 model 18.500km var bi tane
2004 model 65.000km var

daha yenilere mi bakayım bu 65.000 km olan baya zorlanmış gibi. Bunların her ikisinin fiyatı pazarlıksız 1.750 TL mesela.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ilk makina
düşük bütçe
acemilik

yapılması gerekenler

hafif
yedek parçası ucuz
kontrol edilebilir bir makina

tavsiye

ybr 125
honda cgl 125

daha yüksek bütçe:

tvs apache 150 cc

çünkü:

cbf 150 kafa grenajı komple ve ve far içinde olduğundan düşüp kalkmalarda daha masraflıdır. az grenajlı, hafif, 80-100 km arası hız yapılabilen, parçaları rahat bulunan uygun bir makinedir. ancak ybr cty yerine 2006-2007 modellerde uygunudr. bakımlı, temiz bir makine için bulunduğun ilin mt gru toplantılarına katılmanı, olmadı oradaki arkadaşlarla yazışmanı tavsiye ederim. böylece hem tecrübeli arkadaşların olur, hem de yanlış dükkana gitmezsin. buradaki herkese çoğunluk olmak üzere güvenebilirsin. ben burada yanlış yapan kişi görmedim. yapıldıysa da hata sonradan telafi edilmiştir. yani kasıt yoktur....

ayrıca, HOŞGELDİN :)
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
9
ya ben mi yanlış bakıyorum 2.500 TL'ye o kategorinin yani CBF 150'nin en düşük fiyatı. :) ben nasıl bu fiyata alıcam motoru?
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ben 6. şıkkı ekliyorum mahsuru yoksa kardeşim.
6-) ybr
diğerlerine bulaşma derim honda hariç, 2000 az para değil yazık olur parana.
bende aldım çin çin satabilsemde ybr alsam diyorum ama nerde satmak yüzüne bakan yok. iyi düşün
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
dostum bensana 2250 tl ya kendi bobcat 150 mi veriyim .. o yazdığın motorların hepsine 5 çeker.eskitemessin.taş gibi makinadır .yağ soğutmalı ön arka fren disk.

2005 model 11 bin km de .sıfır gibi ilk sahibiyim.arka çanta ve öncamda mevcut.

çin malına hiç girme derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşım bende senin gibi kararsız kaldım....bitane ybr buldum 7700 km de 2oo6 model...ama elimdeki motoru satmadan alamam...2500 tl istiyor...takas yaparsa alcam ama fiyat yüksek gibi...ve ben cbf yi düşünürken ybr kafama takıldı...kararsız kaldım...ikisinin de topickelrini takip ediyorum...2500 tlden aşağıda cbf yok izmirde olanlarda km 25-30 bin de....
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
kymco taiwan malıdır 1960 lardan beri büyük motor firmaları için üretim yapar.Bu sitede kime sorsan agility 125 için sana kötü birşey söyliyeçeğini sanmıyorum.kymco agility gerçekten taş gibi scooterdir.ama vitesli alacaksan senin bütçene göre kesinlikle temiz bir ybr alman şart.scooter alacaksanda agility 2.el temiz bir scooter alabilirsin

merhaba kardeş bende arkadaşın yorumunu keserek yapıştırdım kesinlikle bir kymco agility sahibi olarak 1,5 yıldır kullanıyorum bu siteyede uzun zmandır üyeyim takip ediyorum haftada okadar yol yapacaksan kesinlikle çin mallarını elederim başın agrır. kymco larda arıza çok zor sağlam motor yakıt normal az diyemem sctoor alacaksan tek gecerim bu markayı ama biraz daha para biriktrirsen daha iylerine bak derim senın seçeneklerden hiç vitesli kullanmadıysan uzun yolada alışman zaman alır ugraşırsın bence sctoor al bas gaza git bas frene dur şimdiden hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst