Çok kararsızım :S

Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
91
Beyler sizlere sormak istedğim sorular var lütfen yardımlarınızı esirgemyn :D

Ben motor alıcam ama cok kararsızım mondial hakkında çin malı iyi değildir dioyorlar sonra 125 uag çok iyi diyorlar en sğlam mondial diorlar sonra 151 rs yi kötüleyenler 151 rs çok diyorlar bu böyle dewam ederse herkes mobylettlere geri dönecek :)

Şimdi sizden istedğim şu Mondial 125 UAG mi 151 RS mi yoksa 2000 tl yi aşmıycak şekilde başka bir markamı yanlız şöyle söyleyim 2. el almak istemiyorum ve lütfn git 2.el ybr al başın ağrımaz yok biraz daha koy demeyn bütçe bu kadar ve ilk motorum olacak şimdiden teşekkürler
 
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
140
bence scooter alma vitessiz motorun tadı pek olmaz
sen mondial 100 UKH al (1500 lira) pilakası ruhsatı derken 2000 i bulur.
2 gün oldu bu yarı otomatik alalı memnunum. ++++ vergiden muaf yani vergi borcuymuş oymuş buymuşda yok
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
91
Beyler ben 0 dedim lütfen yapmayın ya hem nası güwenipte temizini bulabilriz ki
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
91
2. el almaktansa ya 100 ukh alıcam yada başka bi model bakıcam ama şuan 100 ukhi coğu kişi beğenio zaten az sorun cıkartıolarmış ve 125 UAG de debriajlı olduğu için alışmam cok zor olur
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
2milyar iyi para bence biraz daha düşün hemen karar verme.YRB 125 öneririm.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
91
Abi onu herkes önerior ama ben kulananam vitesli motor die düşünüorum ki kullanamam ve 2 .000 Tl ama motor 1500 Tl lik olsa plakaydı tuhsattı 2000 TL diyorum yani en fazla 1500 Tl lik bi motor aradaığım

Ve bu arada sizin 100 Ukh hakkındak i fikirlerniz neler?
 
Katılım
9 May 2009
Mesajlar
12
4 seneden beri 100 kh kullanıyorum 100 ukh arasında hiç bi fark yok 100 kh den sonra cıktı ben memnumum sadece şanjuman degişti 1 kere o kadar başka bi masrafı olmadı motorun bide zamanla dış plastik aksamının boyaları atmaya başladı başka bi sorunu yok motoruna zamanında bakımını yaparsan sana sorun cıkartmaz ama hor kullanırsan atarsın çöpe
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.000 TL'ye 2.el Honda Innova alabilirsin dostum, cupların en iyisidir.:cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
dostum eğer sen beyeniyorsan gönlün alıyorsa uag tavsiye ederim.Mondial in en az sorun çıkaran makinelerinden biri.Burda serviste daha bi tane motoru açılmadı diye soyluyordu bi arkadaş.(Edirne sanayiden biri)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
arkadaŞ forumdan uzaklaştırılmış ki neyi tavsiye ediyosunuz :)

TRAFİKTE KARARSIZLIK İYİ DEĞİLDİR.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
91
Yok qeldm artık birinle bn haklı olduğum halde tartıştıkta :) bizi suçlu bldular ama herhalde 100 ukh alıcam
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Beyler sizlere sormak istedğim sorular var lütfen yardımlarınızı esirgemyn :D

Ben motor alıcam ama cok kararsızım mondial hakkında çin malı iyi değildir dioyorlar sonra 125 uag çok iyi diyorlar en sğlam mondial diorlar sonra 151 rs yi kötüleyenler 151 rs çok diyorlar bu böyle dewam ederse herkes mobylettlere geri dönecek :)

Şimdi sizden istedğim şu Mondial 125 UAG mi 151 RS mi yoksa 2000 tl yi aşmıycak şekilde başka bir markamı yanlız şöyle söyleyim 2. el almak istemiyorum ve lütfn git 2.el ybr al başın ağrımaz yok biraz daha koy demeyn bütçe bu kadar ve ilk motorum olacak şimdiden teşekkürler

2000 tl ne kadar ekmek o kadar köfte derler....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst