Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 3 Ara 2008 #2 Ben bu filmi izlemiştim daha önce İlk defa görecekler için gerçekten ilginç gelecektir ama
serkanADH13 Katılım 27 Tem 2006 Mesajlar 6,290 3 Ara 2008 #3 maillerde çok sıkça dolaşan bir yazıdır bu, yınede paylaşım için tesekkurler.
hurricane_cbr Katılım 6 Ara 2007 Mesajlar 950 3 Ara 2008 #4 ben ilk defa gördüm başım göğe erdi :mrgreen:
E-M-R-E Katılım 22 Kas 2008 Mesajlar 2,354 3 Ara 2008 #5 aynen bunu bilmeyende yemez çünkü büyük resim koymuşsun biraz küçük koyucaktın herkes ezbere okicaktı ..
aynen bunu bilmeyende yemez çünkü büyük resim koymuşsun biraz küçük koyucaktın herkes ezbere okicaktı ..