Benim En büyük hatam Hayır diyememek Başıma ne geliyorsa zaten geliyor.
Başkaları ne direttiyse onu yaşadım. Kimsede çıkıpda sen ne istiyorsun sen kimle mutlu olmak istiyorsun diye sormadı.
Hayatıma bu zamana kadar 3 kız girdi.
3 üde nerdeyse bana teklif etti gibi bişey oldu. Yani belli ettiler ilk adımı onlar attılar hep
İlkki bu sevdiğim bahsi geçen kız
ikincisi başıma hertürlü belayı saran o kız senet sepet falan sonuçta ben o kız için kiraladım arabayı

Üçüncüsü bu yaz tatilinde takside çalışırken başımdan geçen Dilan adlı o kız.
hayatımda bir kez terk eden taraf ben oldum. Oda deliler gibi sevdiğim bu kız
Diğer ikisi beni terk etti zaten (Yemin etimştim zaten hiç bir kızı üzmeyeceğime ve terk etmeyeceğime ) Birisinin bu sevdiğim kızın ahını aldım başıma gelmeyen kalmadı.
Şimdi önümde iki yol var.
Ya gözümü karartıp sevdiğim kıza herşeyi anlatacağım.
Yada Susacam kendimi yiyip bu aşktan verem olup öleceğim

Şaka bir yana içeme gömmekde kolay değil kendimi yiyip bitirdi.
Ama şöylede bir durum var. Bide başka biriyle çıkıyorlar. offf

ale: Düşündükçe işin içinden çıkamıyorum

r:

r:

ale: :salut: