- Katılım
- 31 Ocak 2014
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar istanbul anadolu yakasında nınja 300e kapora yatırdım yarın ya da dıger gun almaya gelıcem fakat soyle bı durum var nınjada hasar kaydının olduğunu bilerek aldım ama cok tedirginim 1600kmde sahibi ilk sahibinin arabayla kazasından sonra arabanın hasar kaydınıda motora yazdıklarını soyledı sadece krenajlarının değiştiğini motorda yada şasede hıcbır sıkıntı yok dedi fakat yinede içimde bi korku var lutfen bir arkadışımız vakti var ise benim için su anda gidip bakabilirmi numara yazarsanız hemen whatsaptan dönüş yaparım şimdiden cok saolun..