- Katılım
- 5 Tem 2009
- Mesajlar
- 655
arkadaşı çöp kutusuna atmıştım
gerçekten durduk yereymiş :farao:
arkadaşı çöp kutusuna atmıştım
konu dışı ama : öğretmen maaşının 2 katı hatta daha fazlasını kazanıyorum ama öğretmenlerin bindiği arabaya binemiyorum. biri bana bunun sırrını öğretebilir mi? bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. bunu öğretirlerse ömür boyu köle olurum herhalde...
konu dışı ama : öğretmen maaşının 2 katı hatta daha fazlasını kazanıyorum ama öğretmenlerin bindiği arabaya binemiyorum. biri bana bunun sırrını öğretebilir mi? bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. bunu öğretirlerse ömür boyu köle olurum herhalde...
Bizde cocukken Dayımla molotof kokteyli yapmaya karar vermiştik benziklikten benzik aldık fitil falan yaptık yalan yanlık birseyler duymuştuk icine seker koyduk evin arkasındaki boş araziye atacağız bakalım nasil olcak diye :silent: hafta ici hazirladik hafta sonu yakip bakicaz. pazar oldu biz uyandik bir baktik annem şişedeki benzinle yerdeki marleyleri siliyor bilen bilir eskiden zift ile yapıştırılır ve hep taşardı. O kadar planlayıp yapamadığımız birşeydir. Ben ilkokul dayım orta okuldaydı.
Ne istiosun bu öğretmenlerden ya :silent:
allahtan benim öğrencilerimin hepsi beni çok sever, ben de onları çok seviyorum ama :cherry: