Çocukluk planımız!!!Ama nedir,ne işe yarar

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu dışı ama : öğretmen maaşının 2 katı hatta daha fazlasını kazanıyorum ama öğretmenlerin bindiği arabaya binemiyorum. biri bana bunun sırrını öğretebilir mi? bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. bunu öğretirlerse ömür boyu köle olurum herhalde...
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
konu dışı ama : öğretmen maaşının 2 katı hatta daha fazlasını kazanıyorum ama öğretmenlerin bindiği arabaya binemiyorum. biri bana bunun sırrını öğretebilir mi? bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. bunu öğretirlerse ömür boyu köle olurum herhalde...

valla ben de 2 senedir dersanelerde öğretmenim ama bırak jeep i, bi arabam bile yok,zaten araba istemiyorum, motorum olsun yeter :cat:

zaten onlarda sadece öğretmenlik maaşlarıyla almıorlar, çoğu ekstradan dersanelerde yada özel okullarda çalışıorlar, ve işin püf nktası özel ders olayı.
bir aylık özel derslerden alınan para maaşımızdan fazla oluyor çünkü :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu dışı ama : öğretmen maaşının 2 katı hatta daha fazlasını kazanıyorum ama öğretmenlerin bindiği arabaya binemiyorum. biri bana bunun sırrını öğretebilir mi? bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. bunu öğretirlerse ömür boyu köle olurum herhalde...

ne işiymiş bu yahu,:cyclopsan
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla sormayın, ehliyet sınavına gittim, okulun bahçesindeki öğretmen arabalarını gördüm, hayretler içinde kaldım... :cyclopsan
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Benim gibi yapan hiç oldumu bilmiyorum ama. fen hocası gelmişti okulumuza yeni. bizde grup gibi bişeydik okulda hoca bizi sevmedi hep tersledi falan bu 1 ay sürdü. sonra ben kafama koydum arabasıın lastiğini sökücektim. arkadaşlarıma söyledim tamam yapalım dediler.

aldık anahtarları gece gittik. bide kriko vardı bizim onuda aldım. 4 lastiğide söktük.

bizim için çok büyük bi anı oldu bu HOCA içinde tabi. hoca tahmin etmişti bizim yaptıgımızı ama ispat edemedi:mrgreen:

lastikler hala duruyo bende memlekette fazalık eşyalar bölümünde :mrgreen:

konuyu açan arkadaşa teşekkürler. hatırlamış oldum bu anımı sağolasın.:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:25 AM ----------

Benim gibi yapan hiç oldumu bilmiyorum ama. fen hocası gelmişti okulumuza yeni. bizde grup gibi bişeydik okulda hoca bizi sevmedi hep tersledi falan bu 1 ay sürdü. sonra ben kafama koydum arabasıın lastiğini sökücektim. arkadaşlarıma söyledim tamam yapalım dediler.

aldık anahtarları gece gittik. bide kriko vardı bizim onuda aldım. 4 lastiğide söktük.

bizim için çok büyük bi anı oldu bu HOCA içinde tabi. hoca tahmin etmişti bizim yaptıgımızı ama ispat edemedi:mrgreen:

lastikler hala duruyo bende memlekette fazalık eşyalar bölümünde :mrgreen:

konuyu açan arkadaşa teşekkürler. hatırlamış oldum bu anımı sağolasın.:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bizde cocukken Dayımla molotof kokteyli yapmaya karar vermiştik benziklikten benzik aldık fitil falan yaptık yalan yanlık birseyler duymuştuk icine seker koyduk evin arkasındaki boş araziye atacağız bakalım nasil olcak diye :silent: hafta ici hazirladik hafta sonu yakip bakicaz. pazar oldu biz uyandik bir baktik annem şişedeki benzinle yerdeki marleyleri siliyor bilen bilir eskiden zift ile yapıştırılır ve hep taşardı. O kadar planlayıp yapamadığımız birşeydir. Ben ilkokul dayım orta okuldaydı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizde cocukken Dayımla molotof kokteyli yapmaya karar vermiştik benziklikten benzik aldık fitil falan yaptık yalan yanlık birseyler duymuştuk icine seker koyduk evin arkasındaki boş araziye atacağız bakalım nasil olcak diye :silent: hafta ici hazirladik hafta sonu yakip bakicaz. pazar oldu biz uyandik bir baktik annem şişedeki benzinle yerdeki marleyleri siliyor bilen bilir eskiden zift ile yapıştırılır ve hep taşardı. O kadar planlayıp yapamadığımız birşeydir. Ben ilkokul dayım orta okuldaydı.

Hehe..:D Yerleri ateşe verseydiniz...Marleyi bilirim ya,Kağıt gibi olması lazım,Küçükken az soymadım yerden onları
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst