çocuk Sakat Olurmu Evlencem

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dsc008393tf.jpg

amcamınoğlu ile
:queen: :queen: :queen:
BENCE OLUR:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
onları isveç notveç yada finlandiya paklar burada olmaz onların işi :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Vaybe, hemde dogum yapmaya dusunuyor. Helal olsun be bu memleketde neler oluyor.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neresiyle okumuş doktor acaba
:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
nihahahahaaa.. abi bunlara akraba gayliği deniyo galiba.. :cherry: ama doktordada warmış bu yöne eğilim ki gayet doğal karşılamış.. .. :queen:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
nası yani ya zuahahhahah muahaha amcamın oğluyla ya jkadınları askere alıyorlar yada amcasının oğlu eşcinsel :)
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
doktor farketmemiş heralde gayet ciddi cevap vermiş:mrgreen:

musti bende sen evleniyon sandım heyecanlandım:queen:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
dünyada üç gerçek varmış;
1. vergi
2. ölüm
3. dizgi hatası
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
saykoshey' Alıntı:
Vaybe, hemde dogum yapmaya dusunuyor. Helal olsun be bu memleketde neler oluyor.

Türk insanının 3/4'ü çocuk yapmak için evlenir.Bunu bilmiyor musun?:pr: :pr:

Amaç , insanların birbirine yakınlaşması , sevgi , cart- curt değildir.
Asıl amaç , o ailedeki insanlar yabancı ile evlenmeyecek.Akrabalar ile evlenecek.Bol bol çocuk yapacaklar...

Hocam bu ülke adam olmaz.Walla billa...:farao: :farao: :farao:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar belki onlarda akraba evliliği adettendir
bakmışlar cocuk askerden gelmiş baş göz edilmeli :cat:
ama sülalede de bekar kız kalmamış:silent:
ama yurdum insanı hemen çözümü bulmaş:queen:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Bu gazeteci milleti böyle işte tashih yapan adamla evlendrmeleri lazım bence hem akraba değil hemde sakat olmaz çocuk:p
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
PcKopatGhostRider' Alıntı:
nihahahahaaa.. abi bunlara akraba gayliği deniyo galiba.. :cherry: ama doktordada warmış bu yöne eğilim ki gayet doğal karşılamış.. .. :queen:

hehehehehehe:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
abi koparttın benı yaa koptum koptum hala guluyorum:queen: :queen: :queen: :) :) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst