- Katılım
- 3 Ocak 2004
- Mesajlar
- 1,076
Birde şu var, şu anda kendi dallarında bir numara olan tüm yabancı sporculara bakarsanız(örnek: f1 ve motogp sürücüleri) çok küçük yaşlarda bu işe başlamışlardır.Ve uzmanlarda bu tür kişiler için ne kadar erken yaşta başlanırsa o kadar iyi diyorlar.Tabi sizin çocuğunuz yarışçı olmayacak ama bence erken başlatmanın bir sakıncası yok aksine faydası olduğunu düşünüyorum.
Ağaç yaşken eğilir atasözüde buraya uyuyor herhalde
Bir atasözü daha var eğer aklına bir fikir geldiyse japonlardan önce yapacaksın
::lol:
Ağaç yaşken eğilir atasözüde buraya uyuyor herhalde
Bir atasözü daha var eğer aklına bir fikir geldiyse japonlardan önce yapacaksın