Cinnet geçircektim ?

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben sabahları E5’te giderken efendi gibi yol istediğimde aynadan bakıp bana yol vermeyenlere, yanlarından geçerken orta parmağı gösteriyorum. Arkadan bu sefer onlar selektör yapmaya, sinirlerini gidermeye çalışıyor ama ben çoktan sinirini bozmuş şekilde yoluma devam ediyorum.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Abi anlık bi durum yaşamaktan kaçınmalıyız. Tabi böyle bile bile vurana sabır dayanmaz ama, günümüz Türkiye'sinde borcu harcı olmayan, stresli bi hayat yaşamayan sadece Acun vardır diyodum oda Şeyma'yı boşadı :))

Ben çok sinirli bi insanım, gözüm dönüyo böyle durumlarda ve uzaklaşıyorum ammmaa plakasını alıp. Sakinleştikten sonra olayı tekrar düşünüyorum. Sinirim geçmemişse çok samimi komser bi arkadaşım var kom şubede ona plakayı verdiğim takdirde giydiği donun rengine kadar bulabiliyorum :) size de tavsiyem budur.
 
Katılım
30 Kas 2017
Mesajlar
265
Motosikleti
XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX, HONDA FORZA 250
Normalde sakin bir adamımdır. Fakat mantıksız bir şey olduğun da hemen parlıyorum.

Geçen gün 2 araba zar zor geçen (ayna kapama falan lazım) bir yol da Şişli de taksi tersten geliyor. Bende hey Allahım sen sabır ver diyerek ellerimi açtım. Bu şeref yoksunu taksici suratında insan tipi olmayan aynı havayı soluduğum gereksiz organizma camdan elini çıkararak azını da eğerek "neoooo oldu" dedi.

Bende şalter attı. "Ulan ya..ak tersten geliyorsun bir de artistlik mi yapıyorsun" dedim O bir şey dedi ben bir şey dedim atışıyoruz biz. Arkada da 2 3 araç geldi durdu. Derken indim aşağıya. Bu organizma da indi.

Arkadan başka bir taksici beni tutuyor sözde ayırıyor kavgayı. Kollarımdan kavramış hareket edemiyorum. Bu organizma bunu gördü üstüme atlamaya çalıştı benim boy 1.90 beni tutan haysiyetsiz organizmadan güç alıp 2 ayağıma asıl organizmayı tepikledim. Birde asıl organizma ile aynı duraktan olduğunu söyleyen 3. organizma çıktı ortaya. Adamdan kurtulup olayı tarttım. 3 taksici ben tek kaldım.

Olayın sonuçlarını gözümden geçirdim. Durduğumuz yerde bariyer var bariyerin arkası 7 8 metre uçurum gibi bir şey.
Ya birini oradan aşağıya düşüreceğim. Ölecek sakat kalacak başım belaya girecek. Yada ben düşeceğim.
Ya birini hastanelik edeceğim diğer 2 si de beni hastanelik edecek yada 3 e 1 dayağımı yiyeceğim ve ya hastanelik olacağım yada ağrı sızı falan filan.

Sonuç olarak her 3 sonuçta da bir şekilde zararlı ben olacağım dedim ve plakasını alıp arabama binip devam ettim.

Yukarıdaki senaryolar uzar da gider en iyi sonuçları yazdım. Yolda kimle karşılaşacağınızı bilemezsiniz. Altınızda motor varken kaskınız var diye kurşun geçirmez değilsiniz. Yada koruyucularınız var diye bir şey olmaz sanmayın. Motorda iken bu orgnizma ile muhattap bile olmazdım. Gerek yok. Yolda çıkacak her kavga her olay bir şekilde size zarar verir arkadaşlar.

Bakın yolunuza tartışmayın. Zaten motor üzerinde sizi kıskanıyorlar uyuz oluyorlar bir şey yapmak için sebep vermeyin. Hayat çok kısa. Ben öleceksem ya motor yüzünden öleyim yada ecelimle öleyim. 2 liralık kurşundan bıçaktan yada gereksiz bir sinir harbinden dolayı değil.

Takmayın laf etmeyin uzaklaşınca da basın küfürü rahatlayın. Ooooohhhh :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
antalyada yaşamayan bilmez arkadaşlar boşa yorum dahi yapmayın.sizin orda öküz sığır ne kadar çoksa 4 le falan çarpın antalya trafiği için.açık ara idda ediyorum en kötü trafik antalyada rakip tanımaz.ben daha çok araba ile vukuat yaşıyorum motorla allaha şükür 4 senede toplasan 3 kez başıma anca gelmiştir.arabayla haftada 4 5 yakalıyorum en son dün yaşadım önüme kırdı arkadan giriyordum sonra bende aynısnı arkadaşa yaptım çok kızdı nedense.yanında kız da var diyorsun en hayırlısı gelmiş bence başına sktr olup gitmiş belasını başkasından bulsun.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
“Baskasininkini gormeyen kendininkini keser sapi zannedermis”
Bizde de herkes Mike Tyson.
Butun teoriniz durdurdugunuzda karsi tarafa karsi ustunluk saglayacaginiz uzerine kurulu.
Kimin ne oldugu belli degil bu memlekette.
2005 yilinda bir bar cikisinda omuz omuza carpisma yuzunden cikan kavgada en yakin arkadasimi vurup oldurduler.
Kendinize gelin.
Yukarida da arkadas yazmis. KACACAKSINIZ!

Abime katılıyorum siz kendinize ne kadar güveniyorsaniz karşı tarafta aynı oranda kendine güveniyor olacaktır.
Benimde trafikte bizzat yaşadığım boksöre denk gelme olayı vardır. cılız genç bir çocuk arabadan çıkıp tek yumrukla kask olmasına rağmen grup sürüşümüzden bir arkadaşı bayıltıp yere sermişti. o günden beridir trafikte el kol yapana laf söyleyene aldırmadan basar geçerim.
Arkadaşta kask olmasaydı muhtemelen çenesi kirilacakti sonuç olarak hastanede aylarca çorba icireceklerdi. Olay çok basit birşeydi zaten. değer miydi? Kesinlikle ve kesinlikle hiçbir şekilde değmezdi.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Memleketimin iki ayaklı öküzlerine saydırmadan önce bir namaz abdesti alın , ondan sonra, bir muhterem validesine ,ikinci olarak sevgili bacısına ,
üçüncü olarak da zevcesine sonsuz hürmetlerle birlikte selamlar sarkıtın. Yukarıda yazdığım işlemleri yaparken abdestiniz olmaz ise çok büyük günah işlemiş olursunuz. Benim görevim sizleri bilgilendirmek. Ben ikazımı yaptım , gerisi sizin paşa gönlünüze kalmış. La mütenahi saygılar efendim.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Konumlanma hatanızı göz önünde bulundurmuyorsunuz.

Adamın tam önünde durmak yerine şeridinizin sağına veya soluna konumlansanız, böyle bir sorun olmayacaktı... Yanınızdan geçecek şekilde ...
 
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
267
Daha kesin çözüm olarak ülkeden ayrılmanızı tavsiye ediyorum. Net olan tek çözüm budur.
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Konumlanma hatanızı göz önünde bulundurmuyorsunuz.

Adamın tam önünde durmak yerine şeridinizin sağına veya soluna konumlansanız, böyle bir sorun olmayacaktı... Yanınızdan geçecek şekilde ...

O zamanda neden sağa geçtin diye eziyorlar, yol versem iyice ezip geçecek bende size tavsiye vereyim bu türden yavşaklara yol vermeyin... Ben ne diyorum sen ne diyorsun...
Çok motosiklet tecrüben yok sanırım bu türden insanlara yol verirsen astarını isterler bir dahakine iyice çiğnerler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

Abime katılıyorum siz kendinize ne kadar güveniyorsaniz karşı tarafta aynı oranda kendine güveniyor olacaktır.
Benimde trafikte bizzat yaşadığım boksöre denk gelme olayı vardır. cılız genç bir çocuk arabadan çıkıp tek yumrukla kask olmasına rağmen grup sürüşümüzden bir arkadaşı bayıltıp yere sermişti. o günden beridir trafikte el kol yapana laf söyleyene aldırmadan basar geçerim.
Arkadaşta kask olmasaydı muhtemelen çenesi kirilacakti sonuç olarak hastanede aylarca çorba icireceklerdi. Olay çok basit birşeydi zaten. değer miydi? Kesinlikle ve kesinlikle hiçbir şekilde değmezdi.

Çok haklısınız yorumlar için herkese çok teşekkür ederim...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
trafikte kendinizi her daim korumaya alın ve kaos ortamı oluşmadan kaçın. kaçmak en iyisi arkadaşlar, kaçanın anası ağlamazmış, abinizi dinleyin kaçın!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Niye bekliyorsunuz ileride yolun yanında anlayamadım. Vatandaşla anlaşıp can ciğer olma gibi bir planınız mı var? Zaten az önce aranızda çatışma olmuş biriyle daha da yüzgöz olmak sorunu büyütmekten başka ne işe yarayacak? Hanginiz varsa hatanızı kabul etmeye hazırsınız? Bilakis sanki çatışma istiyor gibi bir haliniz mevcut. Peki ya o daha manyaksa? Yanında silah taşıyorsa?

Yerinizde olsam nefes aldığımı yanıma kar sayar, "p3z3v3nk kimin başına bela olursa olsun, benden uzak olsun da" der basar giderdim... Dünyaya bir şeyleri ispatlamak için fırsat kollayan ezik psikopat dolu ülkemiz...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
29
Trafikte yaşanan olumsuzluklardan ötürü kimse bedelini canıyla ödemek zorunda değil. Hiç bir zaman kazanan taraf olmaz, dövdün ve o an için sen kazandın, sonra o seni en iyi ihtimalle! mahkemeye verdi, darptan bu sefer sen ceza yersin. Öncelikle motor kullanıyorsanız "defansif sürüş"ü bünyenize alıştırın, motor sürmek illa apaçilik yapmak değil! Öylesiniz de demiyorum zaten... kendinizce bir güvenlik balonu oluşturun ve bunun içine kimseyi sokmamaya çalışın. "Durdum, dibime geldi vs." ile kendinizi haklı çıkarıcı söylemler yaratıcığınıza nerede konumlanırsam araba beni rahatsız etmez diye kafa yorun. Tahmin edilemeyeni tahmin etmeye çalışın ve sürüşünüzü ona göre planlayın. Karşı tarafla bir diyaloğa girecekseniz, küfür etmeden konuşun, bu karşı tarafı şaşırtıp daha alt perdeden bir tartışmaya yöneltebilir. Diğer arkadaşların da belirttiği gibi artık teksas gibi yerde yaşıyoruz, herkes sinirli, herkes huzursuz, herkes bir şekilde yanında rahatlıkla bir silah vs. gibi şeyler taşıyor.

Unutmayalım, canımız her şeyden önemli...

Her akşam eve sağlam döndüğümde allahıma şükür ediyorum "Bugün de kimseye bonus olmadık" diye...

Selamlar,
 
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
823
Size fiili bir saldırıya niyetlenilinceye kadar muhatap dahi olmayın, öyle bir ihtimal doğduğunda da gerekeni yapın.. Yoksa sinir harbi yaşamak dışında elinize bir şey geçmez..
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
antalyada yaşamayan bilmez arkadaşlar boşa yorum dahi yapmayın.sizin orda öküz sığır ne kadar çoksa 4 le falan çarpın antalya trafiği için.açık ara idda ediyorum en kötü trafik antalyada rakip tanımaz.ben daha çok araba ile vukuat yaşıyorum motorla allaha şükür 4 senede toplasan 3 kez başıma anca gelmiştir.arabayla haftada 4 5 yakalıyorum en son dün yaşadım önüme kırdı arkadan giriyordum sonra bende aynısnı arkadaşa yaptım çok kızdı nedense.yanında kız da var diyorsun en hayırlısı gelmiş bence başına sktr olup gitmiş belasını başkasından bulsun.

Hacı abi Türkiye'nin %80ini gezdim Antalya'nın trafiğine can kurban. El yumruğu yemeyen kendininkini balyoz sanarmış ya şu an sende durum öyle gibi. Gerçekten her anlamıyla cennetteyiz.
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Hacı abi Türkiye'nin %80ini gezdim Antalya'nın trafiğine can kurban. El yumruğu yemeyen kendininkini balyoz sanarmış ya şu an sende durum öyle gibi. Gerçekten her anlamıyla cennetteyiz.

Kardeşim diğer yerlere göre çok berbat bir durumu yok ama özellikle yaz tatillerinde nereden gideceğini bilmeyen yerli gurbetçilerin saçmalıklarını çok çekiyoruz. Birazda acemi kadın sürücülerin yoğunluğu var. Ondan dolayı çok iyi değil ama çok kötüde değil İstanbul trafiğine göre kötünün iyisi :)
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım, ilk önce merhaba diyeyim. Ben üç senedir motosiklet kullanıyorum ama işlerim dolayısıyla giremiyorum bu tür forum sitelerine. Her türlü eleştiriye açığım eğer hatam varsa söyletin ders çıkartayım.

Ben motosiklet ve araba kullanırken son derece sakin, sabırlı kullanan birisiyim. Ama son yaşadığım olay beni çileden çıkarttı. Bu gün motosikletimle giderken kavşaktan çevre yoluna çıkacaktım. Neyse orada koskoca dur yazısı yazıyor bende durdum. Herşey buraya kadar normaldi sonrasında arkama bir kedi yanaştı ben beklerken geldi plakama hafif dokundu. Ne var dedim sonra el kol yapmaya başladı ''yürüsene lan'' diye bağırmayı da ihmal etmiyor bu arada. Neyse yolu kapatmamak için çevre yoluna girip sağa çekip bunu beklemeye başladım. Sinirimden ölüyorum, o anda yanımda olsa ne yapardım ben bile kestiremiyorum. Bununda çevre yoluna girdiğini gördüm durdurmaya çalıştım ama bastı gitti resmen kaçtı. Hem bana atar yapıyor kız arkadaşının yanında hemde kaçıp gidiyor. Bunlardan gına geldi birisini iyi bir elime alıp pataklıycam ama ne zaman bilmiyorum. Bu olaylar bende birikim yapıyo ve en sonunda şişkinlik yapıyor. Bıktım artık cinnet geçirmek üzereyim hayır araba gelirken ben nereye gidebilirim ki yol versem o da gidemeyecekti kız arkadaşına mı artislik yaptı bilmiyorum ?

Vel-hasıl kelam bu nedenlerden dolayı baya bir müddet motosikleti bırakmayı düşünüyorum yoksa hapse girecek gibi hissediyorum acaba bir dahakine dövsem de rahatlasam mı ? Siz bu stresle nasıl başa çıkıyorsunuz ?

Dostum uğraşma banada denk geldi hiç gerek yok kavgaya dursaydı aynen bende ne yapardım bilmiyorum çok sinirliydim. Önde araba var 30-30 gidiyor evet o yoldaki hız limiti 50 ydi ama adam gitmeyince ben ne yapayım. Bende arkasından gidiyorum arkadan bi araba yanaştı korna çalıp duruyor sonra ben asla yapmam normalde cidden araya girdim oda yanıma geldi yanındada bi kız vardı. Gelmiş kardeşim gitsene lafı yapıyor. Kardeşini diye başladım biraz sert konuştum. Öndeki adam yavaş gidiyor üstünden mi atlayım altından mı geçiyim dedim. Kenardan gitsene dedi. Gitmiyorum dedim bununla ilgili bir şey diyemezsin v.s tartışma devam ediyor. Yok zaten kurallara uymuyonuz falan başladı sıkmaya işte ben vergi veriyom falan. Bindiği arabanın 6 aylık vergisi 52 lira yanlış bilmiyorsam veya 61 de olabilir. Lan benim motorumun vergisi senden kat kat fazla.

Sonra dur lan dedim sağa çek dedim yok durmadı. Bide o arabanın arkasında 4 motorcu arkadaşım daha vardı ona rağmen bu artistlik hani kıza hava yapacakya. Aslında dövmeyecektim yinede ama sırf hava bastığı için yaptım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst