- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 546
- Konu Yazar
- #1
Dün akşam Kartal Oto Sanayii'deydim, Grand'ı servise götürdüm. orada motorla alakalı konuşurken şu meşhur, Çinli motorların hepsinde olduğunu gördüğüm vites geçişleri ve 2'den 1'e ya da 1'den boşa alırken zorlanma durumunu da sordum.
Bu sorunun nedeni, Vites kutusundaki bir milin gerekenden kısa olmasıymış. Bu nedenle vites pedalından yaptığınız hareket bazen atlayabiliyormuş. Sürüş esnasında başınıza büyük dertler açabilecek bir sorun bence. Bir şekilde kullanıyorsunuz ama bu sorunu tamamen ortadan kaldırmak için mil'in uzatılması gerekiyor.
15 YTL'lik bir uygulama ile sorun ortadan kalkıyormuş.
*************************************************
Forum Reklam Kurallarına uymayan bir yazı içerdiği için bu mesaj düzenlenmiştir. Eğer reklam vermek istiyorsanız lütfen site yönetimi ile temasa geçin.
Reklam alanları ve yayın süreleri hakkında daha fazla bilgi almak için burayı tıklayın
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... [email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
Bu sorunun nedeni, Vites kutusundaki bir milin gerekenden kısa olmasıymış. Bu nedenle vites pedalından yaptığınız hareket bazen atlayabiliyormuş. Sürüş esnasında başınıza büyük dertler açabilecek bir sorun bence. Bir şekilde kullanıyorsunuz ama bu sorunu tamamen ortadan kaldırmak için mil'in uzatılması gerekiyor.
15 YTL'lik bir uygulama ile sorun ortadan kalkıyormuş.
*************************************************
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
Moderatör tarafında düzenlendi:
