çin Malini Birakin Artik.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
arkadaşım şu an garajımda bir adet yamaha virago bir adet jinlun var jinlun arkadaşımın yamaha benim ikisinide kullanırım sürerim, bu konuda çok rahat konuşabilirim 2 motoruda herbakımdan detaylı kıyaslama imkanı olan biri olarak,yamahanın aksağamları biraz daha kaliteli işte ona görede fiyatı yüksek hepsi bu,ruhla falan alakası yok bana göre 50cc lik bir mobilette aynı ruhu verir zaten mesele eğer rüzgarı hissetmekse o zaman aynı mantıkla bir harleyci gelip bana bu ne senin motorun ruhu yok diyebilir sonra 60bin$ lık bir gerçek chopper sahibi de harleyciye senin motorunun motorun ruhu yok diyebilir bu böyle sürüp gider...Senin söylediğin 2. el bir alman 4000 tl ye çok eski olur ve sürekli bakım ister ya bu tercih meselesi herkesin seçimi kendine...Böyle kesip atmamak lazım
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
BLACKWOLF' Alıntı:
Bakın arkadaşlar motosiklette en önemli şey RUH tur.
3-4 milyar verip onları alıp bu ruhun kalitesini bozmayın.bugün 4-5 milyara çok güzel 2. el BMW klasikleri var veya japonlar var.Lütfen araştırın gerekiyorsa biraz daha para biriktirin ama o yüce ruhu taşıyabilen makineleri alın...

Varya olayı nereye çekmişin ben kullanmadım ama kullananları biliyorum senin 4-5 bin ytl. ye alıcağın bmw yi ben iyi bilirim bir o seni taşır bi sen onu.
Yalansa yalan de.
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
oooooooooo mastika mastika ooooo sigarası malbora
alayım kızıma bir kutu boya boyasın kendini boydan boya.

burda ne anlam varsa :mrgreen:

ne desek boş bu tartışmalar sürüp gider tek sorun çin motorlarının ucuz olması şimdi jinlun çıkıp dese ki benim cohooper 12000 ytl

kimse konuşmayacak
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
evet ya çin markalarına söyleyelim biraz zam yapsın % 200 filan :mrgreen:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
19
arkadaslar

arkadaslar ya bu çin dusmanlıgını bırakın bu ucuz motorlar sayesınde bı sekılde ınsanlar motorla tansıyor bu cın malları bu sevdayla tanısmamıza vesıle oluyor ucuz olmasalar belkı yakınından bıle gecılmıyecek ve asla motosıklet dene seyle cogu ınsan tyanısmıycak ama bu keyfı yasadıktan sonra kaliteliside alınır bunalr bı sekılde ıse yarıyo bu kadarda acımasız olmayalım
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
Sevgili arkadaşlar ve siz arkadaşım!
Bahsettiklerinize saygı duyuyorum ama size katılamıyorum. Acıklamayı aşağıda alıntı yaptığım güzel bir anlatımla pekiştirmeyi uygun gördüm.
Not: Alıntı yapmadan evvel izin almadım, özür dilerim. Ancak bir ruh sorunu yaşanıyor. Bence bahsedilecek en güzel ruh bilinci bu olmalı diye düşündüm.
teşekkür ederim.

babyboy' Alıntı:
Can Güvenliğiniz için 10 Altın Kural


Motosiklet kullanırken daima kask takın.


Motosikletinize binmeden önce yola çıkış öncesi kontrolleri yapın.


Işıklı iletişim lambalarını kullanın.


Trafik işaret ve kurallarına uyun.



Daima yolun sağını takip edin.



Motosiklet kullanırken yol koşullarına dikkat edin.



Belirlenen hız limitlerini aşmayın.



Alkollü içki aldığınızda asla motosiklet kullanmayın.



Trafikte oluşabilecek tehlikeyi önceden tahmin edin.



Gece yolculuğunda gündüze oranla daha dikkatli olunuz.



-Biliyorum Demeyin Lütfen bir kez daha gözden geçirin-




-Sürücüye Öğütler-





-Kullanım kitabını baştan sona okuyun.
-Motosikletinizi iyice tanıyın ve özelliklerini öğrenin.
-Tüm dikkatinizi yol üzerinde toplayın. Trafikte meydana gelebilecek durumlara karşı temkinli olun.
-Öndeki aracı emniyetle durabilecek mesafede takip edin.
-Diğer sürücülerin hareketlerini gözleyin
-Kaliteli motosiklet ekipmanı kullanın. (elbise, eldiven, çizme, kask, gerekli hallerde dizlik ve dirseklik)
-Motosiklete dinç binin.
-Motosiklet kullanmadan önce asla alkol almayın.
-Usta motosilket binicisi, yolu iyi kullanması ve başkalarına saygı göstremesi ile belli olur.
-Trafikteki diğer yaya ve araşlara saygılı olun.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
dikkatinizi çekmek isterim .... bahsi geçen kuralların sondan ikinci satırında yazanlar elbet bizlere ve siz sevgili arkadaşımıza ışık tutacaktır düşüncesindeyim.... sevgiler.
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
süperdi başka söze ne hacet bunu nerden alıntı yaptın ben daha önce görmedim.

telif hakkı istemesinler:mrgreen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
amanın hojam isteyebilirler.... baksanıza bir forum sitesinde adam bir yorum yapmış adama motor parası kadar ceza yüklemişler.... ne diyeyim?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
ustalar
bu arkadasımız hiç bir msj a cevap yazmamış dediiniz gibi
ortalıı karıstırmak için girmiş bu siteye
birde bu arkadaş hiç regal raptor kullanmamış hehehe:mrgreen: ayrıcalıktır:p
Usta senin motorun (MARKA YANİ)nedir?
merak ettim yanlış anlama
bak cevap beklıorum haa:cat:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
121
ne bu ya adam sanki size küfür etmiş gibi SALDIRMIŞSINIZ AYIP ETMEYİN!
burda yok bunu aldım diyip hava atanlara bişi demezsiniz eleman size 1-2 milyar koyup İYİSİNİ ALIN DEYİNCE KÖTÜ OLUYO HA!!! BURASI FORUM HERKESİN DÜŞÜNCESİNE SAYGILI OLUN! KAVGA DEĞİL DAYANIŞMA FORUMU BURASI ADAM GİBİ İZAH EDİN YENİ ARKADAŞA....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onca sene motor kullan ölümlerden dön.Yinede vazgeçme sonrada seviyesiz cevaplar.Beni parası olmakla ,zengin bayii olmakla suçlayanlar.bence siz o KARTONDAN MOTORLARIN reklamını yapın yapın ama...Bırakın insanlar 2. el japonları, BMW leride araştırsın .En azından ilk yağmurda erimeyen motorları olur.ARKADAŞLAR FİYATLARI İYİ ARAŞTIRIN!!!!

Bana yapılan seviyesizce cevaplar önemli değilde.Bir tanesi gerçekten acı :
" LA YÖRÜ NE RUHUNDAN BAHSEDİYON TUZ RUHU MU" bence bu arkadaş kamyoncu sitelerinde forumlara katılsın
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Kardeş ikinci el japonlar 1994 1995 model yürüyenleri 6500 ytl den başlıyor avatarımda gördüğün o makine hyosung onun fiyatıda 5000 ytl bir sürü problemi var sen bir düşün bakalım bunlarımı alırsın yoksa sıfır bir keeway yada regalmi daha çok paramız olsa bizde biliyoruz gidip bir cbr 600 almayı ama malesef 11500 ytl miz yok sen bence çin malı kullanan arkadaşlardan özür dilemelisin şu yazdıklarından senin adına ben utandım elini vicdanına koy düşün biraz ayıp oldu galiba...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili arkadaşlar bana ille burdan şu motor şu kadar diye fiyat yazdırmayın .Lütfen ,zaten buda son.Tamamen iyiniyetle yazdıklarım yanlış anlaşıldı.Herkese Kazasız ,mutlu, MOTOSİKLET Lİ ,bilinçli OBJEKTİF günler...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
çin malı diye genelleme yapmışın bi de. mesela bende 110ft var. regal raptor daha kaliteli ama sen hepsini aynı kefeye koymuşun. keeway de çin de üretiliyor ama diğerlerinde daha iyi.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
İyi niyetle yazılan bir yazının çoğunluğu rencide etmemesi gerekir.Biraz araştırmacı olsaydın başlıktaki ifadeni yumuşatabilirdin.Buda tepkilerin ölçüsünü kaçırmazdı.Mesajındada son diyosun zaten,o zaman selametle!......
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst