- Katılım
- 12 May 2005
- Mesajlar
- 429
arkadaşım şu an garajımda bir adet yamaha virago bir adet jinlun var jinlun arkadaşımın yamaha benim ikisinide kullanırım sürerim, bu konuda çok rahat konuşabilirim 2 motoruda herbakımdan detaylı kıyaslama imkanı olan biri olarak,yamahanın aksağamları biraz daha kaliteli işte ona görede fiyatı yüksek hepsi bu,ruhla falan alakası yok bana göre 50cc lik bir mobilette aynı ruhu verir zaten mesele eğer rüzgarı hissetmekse o zaman aynı mantıkla bir harleyci gelip bana bu ne senin motorun ruhu yok diyebilir sonra 60bin$ lık bir gerçek chopper sahibi de harleyciye senin motorunun motorun ruhu yok diyebilir bu böyle sürüp gider...Senin söylediğin 2. el bir alman 4000 tl ye çok eski olur ve sürekli bakım ister ya bu tercih meselesi herkesin seçimi kendine...Böyle kesip atmamak lazım












