çin malı scootera inanılmaz modifiye

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
verdiğin linkte elaman motoru dahada update etmiş bu seferde stoplara led döşemiş:D
egzozun içindeki pervane tahminimce içerdeki yanışı çekiyo hız artar gibilerinden :D son derece ilginç bunu yapan amma çılgın olmalı ehehxD
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
türkiyede olmadığı kesin.....
lakin güzel olmuş....
on numara hatta....
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çin karhanesi dedikleri bu olsa gerek. Güzellik izafi bi kavramdır. Bence hiç güzel değil.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Beğenmeyen arkadaşlara bir çift sözüm olacak... O beğenmedikleriniz amerika'da yapılıyor.. Sizin o beğenmediğiniz özel yapım, debriyaj, kavrama seti, debriyaj seti, yanmaz kayış, özel indüksiyon bobini, kabruratör, amortisör vs hepsi üretiliyor ve rahatlıkla bulunuyor. Adamlarda para var, zaman var, kafa var.. Ama üçkağıtçılık yok. Siz burda çok beğendiğiniz o çin malı olmayan!? motorlarınıza en kıytırık parçayı bulmak için gezip duruyorsunuz, çıkmasına hurdasına dünya para veriyorsunuz; sonra da ne emeğe ne sanayiye ne de insana saygı duymaksızın küçümsüyorsunuz. Pazardan ucuz ucuz alıp giydiğiniz donlar çin malı değil mi? Marketten aldığınız saımsak bile çinden geliyorken ayıp yani size.. Onu beğenme bunu beğenme... SEN DAHA İYİSİNİ Mİ YAPIYORSUN da beğenmiyorsun. İğneden ipliğe ithal malla yaşa, ondan sonra beğenme.. Beyler buna ikiyüzlülük derler... Yok ben tarladan 10 kamyon domates çıkardım, bir tır dolusu HALI dokudum, dağları taşları oydum cevherden motor döktüm diyorsan başka.. O zaman şapka çıkarırım... Ama biliyorum ki yapmadınız ve de ucuz ucuz alıp atmaktasınız.. Bunun böyle olması sadece toplumsal bir şey değil, düşük döviz kuru ile ithalatı ve tüketimi körükleyen devlet meselesine girmeyelim forumdan atarlar.. İki tane ilave lamba, bir tane korna takıp ekzozu delmekten başka bir iş yapılmayan yerde bu kendini beğenmişlik anlaşılır gibi değil..
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
demek amerika'da da cin mali motor varmis. plaka amerika plakasi gibi geldi bana,o da modifiye degilse tabi :)

ama ben begenmedim.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
GY6, Honda'nın en çok taklidi yapılan motoru.. 50-125-150-200 cc lik tipleri orada da var. Tabii bizdeki gibi çöp değil çoğu..


What is a GY6?
The Honda Motor company has been said to have perfected the scooter engine design in the 1960s. Building upon that technology a newer motor, the Honda gy6 engine, was produced in the 1980s. This is a 4 stroke single cylinder, air or oil cooled design that comes standard with two overhead valves. Stock horsepower ratings can be found quoted in the range of 7.8 hp (5.8 kW) to 12.4 hp (9.2 kW). The engine is capable of producing 12,000 rpm and power upwards of 14 horsepower (10 kW) with modifications according to end users. The GY6 engine has a built in swing arm with automatic CVT transmission that is belt driven. This engine was originally manufactured in 50 cc (3.1), 125 cc (7.6 cu in), and 150 cc (9.2 cu in) engine sizes and was found in the Honda Elite and Spacey line of motor scooters. Honda no longer uses this design on their scooters, but Chinese, Korean, and Taiwanese copies of this engine are readily available. Current brands of import scooter lines that use the Honda GY6 cloned engine technology include: Kymco, PGO (imported by Genuine Scooter Company in the USA), Ricardo Motors, Roketa, Strada, SUNL, Tank, Vento, Yamati, and many others.


........

Ricardo Motors, Roketa, Strada, SUNL, Tank, Vento, Yamati, amerikan markaları onlar da bu motoru kullanıyorlar..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dostum gy6 dedeiğin motorun aslını honda mı üretmiş yani bizim bildiğimiz asya mondialler

13833031_07e.jpg


butun çinleri buldum ama bu motoru kimin ürettiğini bulamamıştım
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
67
Ön taraf çok güzel:cat:
Alttaki göstergeler bence olmamış çok aşağıda.
Egzozuda çözemedim nasıl bişey o öyle:silent:

Aynı scooterın şu videosunda http://www.youtube.com/watch?v=TylF6_xalIw&feature=related
egzozun önünde dönen pervane var ne işe yarıyor?
Turbomu acaba?
Adamlara helal olsun scootere turbo takmışlar nereden baksan en az 10 bg +güç veriyordur.
Bursa'da bir ustada Mondial Mct250 ye turbo takmıştı motoru yerinde tutamıyorlardı.
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beğenmeyen arkadaşlara bir çift sözüm olacak... O beğenmedikleriniz amerika'da yapılıyor.. Sizin o beğenmediğiniz özel yapım, debriyaj, kavrama seti, debriyaj seti, yanmaz kayış, özel indüksiyon bobini, kabruratör, amortisör vs hepsi üretiliyor ve rahatlıkla bulunuyor. Adamlarda para var, zaman var, kafa var.. Ama üçkağıtçılık yok. Siz burda çok beğendiğiniz o çin malı olmayan!? motorlarınıza en kıytırık parçayı bulmak için gezip duruyorsunuz, çıkmasına hurdasına dünya para veriyorsunuz; sonra da ne emeğe ne sanayiye ne de insana saygı duymaksızın küçümsüyorsunuz. Pazardan ucuz ucuz alıp giydiğiniz donlar çin malı değil mi? Marketten aldığınız saımsak bile çinden geliyorken ayıp yani size.. Onu beğenme bunu beğenme... SEN DAHA İYİSİNİ Mİ YAPIYORSUN da beğenmiyorsun. İğneden ipliğe ithal malla yaşa, ondan sonra beğenme.. Beyler buna ikiyüzlülük derler... Yok ben tarladan 10 kamyon domates çıkardım, bir tır dolusu HALI dokudum, dağları taşları oydum cevherden motor döktüm diyorsan başka.. O zaman şapka çıkarırım... Ama biliyorum ki yapmadınız ve de ucuz ucuz alıp atmaktasınız.. Bunun böyle olması sadece toplumsal bir şey değil, düşük döviz kuru ile ithalatı ve tüketimi körükleyen devlet meselesine girmeyelim forumdan atarlar.. İki tane ilave lamba, bir tane korna takıp ekzozu delmekten başka bir iş yapılmayan yerde bu kendini beğenmişlik anlaşılır gibi değil..

Kardeşim beğenmedim dedim bitti. burda saçmalamanın manası yok. olayı nerelere sokup nerelerden çıkartıyosun ayıp sana.bide nispet yapıyo beğenmeyen arkadaşlar diye. açık açık söylesene kardeşim bi tek ben beğenmedim. çin malı sarımsak tüketiyorum diye çin motorunu beğenme zorunluluğum yok. benim beğenmem için illa daha iyisini yapabilmem mi gerekiyor. yapma Allah aşkına saçmalamanın lüzumu yok. çin malı edebiyat yapma bana burda !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst