- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
- Konu Yazar
- #1
Selamlar. Çin malları ile görüşlerimi dile getirdim. 10-15 sene önce elektronik eşyalarını eleştiren ben şu an evimi xiaomi markası ile dordurdum. Çin malı motosikletlerde durum farklı. Umarım zamanla düzelir. Düzelir ki herkes biner.. Motovlog linktedir. Vaktiniz var ise...
Selamlar
https://youtu.be/2ZbEuysL-9Q
--
Detaylıca Honda Dio inceleme videom. Umarım ihtiyacınızı karşılar.
https://youtu.be/YNtVSgU--_A
Selamlar
https://youtu.be/2ZbEuysL-9Q
--
Detaylıca Honda Dio inceleme videom. Umarım ihtiyacınızı karşılar.
https://youtu.be/YNtVSgU--_A
Son düzenleme: