- Katılım
- 27 Tem 2005
- Mesajlar
- 229
Samsun'da Merkez de de ünlü bir servis vardır ad yapmış ama çok büyük oyunlar yapıyor
ben 20 milyar verdiğim motorla motor sürmeyi öğrenip her gün düşemem. hem o kadar parayı toplamak için bi bu kadar yıl daha da bekleyemem. alırım çinliyi, düşe kalka öğrenirim. ondan sonra japonuma geçerim. geçemezsem de en azından motor sürmüş olurum.