Çin malı lastik sorunu...

Katılım
18 Ara 2010
Mesajlar
10
Merhaba ağabeylerim...17 yaşındayım ehliyetimi ve motorumu (150ZC) yeni aldım.2 günde 250 km yol yaptım şehiriçi yalnız bu çin malı lastikler özellikle arka fren kullandığım için arka lastik biraz fazla fren yaptığımda çok kayıyor kaliteli ve harbiden kaymayan güzel bir lastik bakıyorum tavsiye edeceğiniz lastik markaları veya buradan şuradan kredi kartına taksitle temin edebilirsin diyeceğiniz biryerler var mı?Sizin bu çin malı lastikler hakkında görüşleriniz önerileriniz nelerdir ?
Şimdiden yardımlarınız için teşekkkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst