"Çin" Biçme Makinesi ! ! !

Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Buda benim çin motorum.
img3342n.th.jpg
[/URL][/IMG]









Resimleri mobilden bağlanan arkadaşlar için ufak ekleidim.
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
kaç kişi mobilden bağlanıyor onu da araştıralım lütfen, tek tek tıklayacağız şimdi :/ olmadı :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben mesela. Hep cepten takılırım. Çünkü bilgisayarım yok. Sağol arkadaşım.ayrıca üstüne tıkladığında büyük olarak çıkıyor.
Beyazit arkadaşım son fotoyu yoldamı çektin? yani yapıyomu o kadar?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
kazasız belasız kullanın motorunuzu..
temiz ve güzel duruyo ..laki gözüme takilan bi şi var
koruma demirine bagladıgınız ledi cırt la degilde yapıştırma ile sabitleseniz daha hoş görünür diye düsünüyorum...cirt güzel olmamıs..
birde elcik kotumalar çok güzel durmu..elcik korumaları sabitlemem kolaymı oraya..?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş motorunuz. keşke 2011 de direk bunu çıkarsalardı. 150 MR yerine bundan alırdım.

elcik mkorumayı nereden aldınız ve nasıl sabitlediniz merak ettim
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
guzel sekil almıs motor bende cepten gırıyorum pc yok malesef parasızlık işte:p
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bende hem mobil hem pc baglanıyorum ama tabletten girince 2 secenek oluyor mobilmi normal sitemı diye ama normal tercıh edıyorum :D bu arada motor guzel olmusta bızım mc lerde bise eksik ama ne :D cokmu inceler acaba :d benim mc yide koycam bi gun
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim yalnız son fotoğraf montaj. Şimdiye kadar 120 km üzerine çıkmadım youtube de videolarım var izlemek isterseniz.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Benim merak ettiğim şey o devir saatle km saat sayacı ortasında yukarıda kalan büyük harflerle yazılı a b c tuşlarının ne işe yaradığı :) birde bu motor şehir içinde kaç yakıyor acaba?
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Benim merak ettiğim şey o devir saatle km saat sayacı ortasında yukarıda kalan büyük harflerle yazılı a b c tuşlarının ne işe yaradığı :) birde bu motor şehir içinde kaç yakıyor acaba?

Biri tüp, biri turbo, biri nitro :)))) O arka bagaj lambasının 3 farklı modda yanmasını sağlayan kutusu. Çakar lamba bi nevi.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Güle güle kullan Allah kaza bela vermesin:rendeer: çin min boşver sen :thumleft:sana yetiyormu mutlu oluyomusun bindğinde ona bak :bounce:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Korumalar üzerindeki ledler güzelmiş, direk mi yanıyor yoksa yanıp sönüyor mu? Fiyatı da nedir acaba?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim yalnız son fotoğraf montaj. Şimdiye kadar 120 km üzerine çıkmadım youtube de videolarım var izlemek isterseniz.

arkadaşım merakımı gidermek için bikaç soru sorcam. Cevaplarsan sevinirim. Motorun 14 kusur hp olması lazım galiba. Yanlışsa düzelt.bu motorla uzun yola çıktığınızda, düz yolda tam gaz açtığınızda tek kisi olarak ve sabit olarak kaç km ile yolculuk yapabiliyosunuz? artçılı olarakta yazarsanız sevinirim. 120 den yukarı çıkmadım demişsiniz, gerçekten çıkmıyomu, yoksa sizmi çıkmadınız? Ve 100 km deki yakıt tüketimi nedir? Tek kişi, iki kişi, şehir içi, uzun yol? Sorularımı cevaplarsanız sevinirim.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
arkadaşım merakımı gidermek için bikaç soru sorcam. Cevaplarsan sevinirim. Motorun 14 kusur hp olması lazım galiba. Yanlışsa düzelt.bu motorla uzun yola çıktığınızda, düz yolda tam gaz açtığınızda tek kisi olarak ve sabit olarak kaç km ile yolculuk yapabiliyosunuz? artçılı olarakta yazarsanız sevinirim. 120 den yukarı çıkmadım demişsiniz, gerçekten çıkmıyomu, yoksa sizmi çıkmadınız? Ve 100 km deki yakıt tüketimi nedir? Tek kişi, iki kişi, şehir içi, uzun yol? Sorularımı cevaplarsanız sevinirim.

Evet aynı konuları bende çok merak ediyorum adem abinin eline sağlık benden önce davranmış :) fiyatıda uygun sağlamlığıda güzel. Vereceğiniz bilgiler ışığında daha net fikirlere sahip oluruz :)
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Ortalama km 150 krş yakıyor 120 en son çift kişi gördüğüm hız 22 mayısta 900 kmlik bi yola çıkacağım son hızını deneme fırsatım olur umarım. Ayrıntılı bilgiyi motosiklet modellerinden mondial 150 mc kisminda bulabilirsiniz. Saygılar.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
beyazıt kardeşım tam cevap olmamış ama genede cevap için tskrler. Mesela 10 lt. İle kaç km yapıyor. Düzdeki sabit hızları yazsaydın yeterdi. Şimdi nasıl okuyalım onca sayfayı?
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Ortalama km 150 krş yakıyor 120 en son çift kişi gördüğüm hız 22 mayısta 900 kmlik bi yola çıkacağım son hızını deneme fırsatım olur umarım. Ayrıntılı bilgiyi motosiklet modellerinden mondial 150 mc kisminda bulabilirsiniz. Saygılar.

Abi şu benzın hesabını kuruşla yapmayalım yav :) malum benzın fiyatı ilden ile hatta benzınlikden benzinliğe fark ediyor. Misal shel den alınca 19krs yakar fulden alınca 14krş yakar :cherry: o nedenle 100km de kaç litre yaktığınızı yazsaydınız daha iyi olurdu :) yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz :)
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Arkadaşlar kesin ve net olarak bi ölçüm yapmadım ama biraz spor kullanıyorum en son full depo yaptım 278 km yol yaptım çeyrek depo benzin var. Yakıtını fazla takmadığım için bittikçe fulle diyorum. :) Ama performans olarak daha iyi bi 150 lik motorla karşılaşmadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst