Usta şimdi esnaf tozun dumanın içinde kalmasın dükkana doz dolmasın pet şişe kapanı delsin kaldırımı sulasın
döner kavşakta ortadaki çiçekleri sulamak amaçlı yapılmış bir uygulama var bizim burda
bazı kişiler gece geç saatlerde sulama mekanizmasını söküyorlar
belediye kamera falan koydu ama nafile sizlerde yol güzergahı üstünde olanları gece bi operasyon düzenleyin
söküp ne yapcaz derseniz oldu yere bırakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------
şaka bir tarafa birgün bu yüzden birisi ölürse ve kamu gündemine gelirse 'DAMLA SULAMA' yöntemine geçeriz
döner kavşakta ortadaki çiçekleri sulamak amaçlı yapılmış bir uygulama var bizim burda
bazı kişiler gece geç saatlerde sulama mekanizmasını söküyorlar
belediye kamera falan koydu ama nafile sizlerde yol güzergahı üstünde olanları gece bi operasyon düzenleyin
söküp ne yapcaz derseniz oldu yere bırakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------
şaka bir tarafa birgün bu yüzden birisi ölürse ve kamu gündemine gelirse 'DAMLA SULAMA' yöntemine geçeriz