çılgın Motorcular

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
o ipli şey dediğinin markası DANİESE bi kere arkadaşım en kalitelisinden giyinmişler daha ne yapsınlar :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
1.de vespaya yakışmış kasa
2.de adam viper bağlamış racinge :):):)
3.de de bunlar baya süratli gidiyolar be arkadaki ağaçlara bakılırsa. korna yok gaz yok. kırılırsa yeniden yap :):):)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
bunların tamir işide kolay,doğru marangoza."abi şu gidonu dut ağacından yapsana incir ağacından yapmışsın yine kırıldı bak"lastikler de kestane olsun çam asfaltta kayıyor":queen:paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
bunların tamir işide kolay,doğru marangoza."abi şu gidonu dut ağacından yapsana incir ağacından yapmışsın yine kırıldı bak"lastikler de kestane olsun çam asfaltta kayıyor":queen:paylaşım için teşekkürler

bağlantı yerlerinede lastik çakmamışlar mı koptum valla :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst