- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
o ipli şey dediğinin markası DANİESE bi kere arkadaşım en kalitelisinden giyinmişler daha ne yapsınlar :mrgreen:
BUNLARIN KASKIDA YOK:cyclopsan
bunların tamir işide kolay,doğru marangoza."abi şu gidonu dut ağacından yapsana incir ağacından yapmışsın yine kırıldı bak"lastikler de kestane olsun çam asfaltta kayıyor":queenaylaşım için teşekkürler
güzel resimler devamı yokmu bunların ??