Çift Silindirli Motosiklet Tavsiyesi 2022 Temmuz

Katılım
28 May 2020
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar , 2 yıldır bajaj pulsar 200 ns kullanıyorum artık büyütmek istiyorum biraz. Çift silindirli veya daha büyük motosiklet tavsiyeleriniz var mı? Günümüz ekonomisi belli ama yapacak bişey yok. Bir ara dominar 400 düşündüm(tek silindir 4 zamanlı gerçi) ama titreşim çok diyorlar. Önerilerinizi bekliyorum. Bütçe olarak bişey yazmadım ama zaten az çok hepsi 120 bin liranın üstünde.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Honda 500cc lik makineleri yada Yamaha mt25 r25 başka alabileceğin zarara seni sokmıycak çift silindir makine yok
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütçeni bilmeden benim buraya ne yazmamı istiyorsun acaba :D, Tenere al da derim, Mt25 de hani böyle bakacaksan git sarı siteye çift silindirleri listele de bak eadsa
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,728
Bütçeni bilmeden benim buraya ne yazmamı istiyorsun acaba :D, Tenere al da derim, Mt25 de hani böyle bakacaksan git sarı siteye çift silindirleri listele de bak eadsa

Er6n ya da monster 1200. En olmadı yamaha r7 ya da panigale 1299. Hepsi çift silindir. Öyle soruya böyle cevap.
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
214
Merhaba arkadaşlar , 2 yıldır bajaj pulsar 200 ns kullanıyorum artık büyütmek istiyorum biraz. Çift silindirli veya daha büyük motosiklet tavsiyeleriniz var mı? Günümüz ekonomisi belli ama yapacak bişey yok. Bir ara dominar 400 düşündüm(tek silindir 4 zamanlı gerçi) ama titreşim çok diyorlar. Önerilerinizi bekliyorum. Bütçe olarak bişey yazmadım ama zaten az çok hepsi 120 bin liranın üstünde.

Hocam dominarda titreşim falan yok da ama NS200 den sonra çok tatmin etmez sizi. Ben de NS200'den Dominar 400'e geçtim. Daha torklu falan ama bir süre sonra aynıymış gibi geliyor. Benim de kafam çok gidiyor CFMoto 650 NK'ya.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hocam dominarda titreşim falan yok da ama NS200 den sonra çok tatmin etmez sizi. Ben de NS200'den Dominar 400'e geçtim. Daha torklu falan ama bir süre sonra aynıymış gibi geliyor. Benim de kafam çok gidiyor CFMoto 650 NK'ya.

Dostum maceraya ne gerek var.

Cb500F der susarim :)
Veya
Er6N der yine susarim
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
R25
MT25
Suzuki Inazuma

Parça olayını iyi araştırın. Sıralamanız bu 3 ünden öteye gitmeyecek.
 
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
493
çok güzel motorlar var. kimisi eski kimisi yeni, biri daha hızlı gidiyor diğeri daha yavaş, birinin malzeme kalitesi çok iyi ama yedek parça yok diğerini ise daha az kaliteli ama parçası ve ustası çok. bunlar vb. bir çok etkeni birleştirince nc 700 almış bulundum. çünkü benim için en mantıklı ve ihtiyacımı en çok karşılayacak olan motor buydu. önce sizin motosikletten beklentinizin ne olduğunu bilmek lazım. ama benden tavsiye isteyecek olursanız ben yine Nc serisi derim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,509
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Titreşimi çok takmamak lazım. Belli devir aralıklarında bazı çift silindirlilerde de 4 silindirlilerde de titreşim olabiliyor ve ele, ayağa vurabiliyor. Genelde o devir aralığı da kullanım stilimize göre uzun yolda en çok kullandığımız devir aralığı oluyor. 120.000 TL kötü bir bütçe değil. Dominar da alınabilir, "2. el de olabilir" derseniz Nc'nin 700'lük serisinden S de X de alınabilir. 2014 model Cb 500 F ya da Cbr 500R alınabilir. Çok az daha üstüne ekleyerek Kawasaki'nin Er6 N/F modellerinden biri alınabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst