- Katılım
- 28 May 2020
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar , 2 yıldır bajaj pulsar 200 ns kullanıyorum artık büyütmek istiyorum biraz. Çift silindirli veya daha büyük motosiklet tavsiyeleriniz var mı? Günümüz ekonomisi belli ama yapacak bişey yok. Bir ara dominar 400 düşündüm(tek silindir 4 zamanlı gerçi) ama titreşim çok diyorlar. Önerilerinizi bekliyorum. Bütçe olarak bişey yazmadım ama zaten az çok hepsi 120 bin liranın üstünde.
Son düzenleme: