BU mtru ben kullanıyorum ve memnum.
mtrun çift olması avantaş çünkü tekleri rahatlıkla yiyor.
yakıtı teklere gore fazla . bide devirsiz kullanınca cok cabuk yakıyo
uzun yola gidiyor ama 100 km bi durursan daha iyi olr
mtrun parcaları sitesinde var fiyatlarıyla bakabilirsiniz.