- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Yeni aldığım Asya 150t1 scooter motorumda çift çıkışlı emme manifoldu mevcut,
Emme manifoldundaki 1 emme çıkışı -T- bağlantı ile karbüratör ve benzin valf'ine bağlıyken,
Emme manifoldundaki Diğer emme çıkışı hortumunun ucu boşta bırakılmış.
orjinal hali bu şekildemidir?
Manifold Aşağıdaki gibidir.
https://www.motosikletparcalari.com...ator-manifoldu-cift-cikisli.html?tag=manifold
Yeni aldığım Asya 150t1 scooter motorumda çift çıkışlı emme manifoldu mevcut,
Emme manifoldundaki 1 emme çıkışı -T- bağlantı ile karbüratör ve benzin valf'ine bağlıyken,
Emme manifoldundaki Diğer emme çıkışı hortumunun ucu boşta bırakılmış.
orjinal hali bu şekildemidir?
Manifold Aşağıdaki gibidir.
https://www.motosikletparcalari.com...ator-manifoldu-cift-cikisli.html?tag=manifold
Son düzenleme: