Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Bu gün akşam saat 17:00 sularında araba ile eve giderken kavşakta kırmızı ybr 125 kazası gördük bi baktık kasksız bi pizzacı kontrolsüz kavşaktan hızlı ve dikattsiz geçmiş ve yola çıkan beyaz bir arabaya sol ön tekerin üstünden çarpıp uçmuş suçlu motor biekaç şehirdeki arkadaşlarda aynı fikirde benimle ya motor güçleri 50 cc olsun yada adam gibi eğitim alıp sürekli denetlensinler sizce ne yapılmalı bu tür kazlardan dolayı bence camiamız zarar görmekte