- Katılım
- 28 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,910
ben karşılaştır dedim , kötü demedim ki :silent:
OK, ben yanlış anladım o zaman.
ben karşılaştır dedim , kötü demedim ki :silent:
Dikkat ettiysen YBR ile ilgili tek söylediğim kendini kanıtlamış bir motor olduğuydu o da msjda verdiğim linkten belliydi.
Motorla ilgili şikayetleri buraya yazmış sahipleri: http://cbf150.net/bb/viewtopic.php?t=323
CBF 150'nin diğer Honda modelleri gibi kaliteli olmadığını düşünüyorum. Ayrıca yazdıklarımın tamamını cbf150.net forumunda okudum. Hepsini de kullananlar yazmıştı....
YBR 125 kendini kanıtlamış bir motor, topiğinde verilen bir linki de ekleyeyim. 47 ülke, 150.000 kilometre. Referans olur belki...
http://www.tavooo.com/photos.php?lang=eng
ben bir cgl kullanıcısı olarak tavsiye ederim hemde şiddetle ama motorcu48 in dediği gibi 0 uretimi yok kalktı yeni almak istersen cbf derim ben birde şunu anlamıyorum ya arkadaş demiş cgl cbf apache sizde hemen ybr al diyorsunuz ya arkadaşlar adam bu adrese girdiyse bu motorları araştırırken ybr yi gormuştir belki begenmedi neden hemen ybr diyorsunuz anında konuyu ters cevirip marka tartışmasına sokuyorsunuz ben boyle yapanları kınıyorum şahsen:farao:
arkadaşım bizim cbf150 kullanıcılarının forumunun linki bu değil
yanılıyorsun
link bu arkadaş git gerçekten bi oku derim bizim motoru
http://www.cbf150.net/bb/index.php
Ben de fatihsevim e katılıyorum arkadaşın dediği motorlar arasında YBR yok bir de ybr kullanıcıları YBR yi kusursuz olarak görüyorlar bana göre tamam kendi motorunu savunacan ama bu kadar da olmaz adam CBF diye topic açmış hemen YBR diye başlamışlar:farao:
YBR diyen kimsede YBR yok (bende dahil). İlla listede olması gerekmiyor. Sonuçta o klasmanda bir motor ve arkadaşın gözünden kaçmış olabilir. Anlamadım sebebini ama nedense bazı arkadaşlar YBR deyince sinirleniyorlar. Sakin olun arkadaşlar![]()
dostum benden bilglendirme olsun..Rtr 160 gelmicek türkiye'ye..Onun yerine yeni üretilecek olan rtr 200 ve predator250 modeli gelecek ülkemize..:cat:Apache'nin 150 cc modelinin geleceği belirsiz. RTR 160 gelince satışı durabilir. Bence YBR 125'i de düşün. CBF 150'lerde duyduğuma göre ön far, boya kalitesi, zincir, (kısmen) devir saatinin olmaması, ağırlık merkezinin arkaya daha yakın olması ve hız göstergesinin ibresinin titremesi gibi olumsuzluklar varmış.
sen bu zihniyetle hiçbir şey deme zaten kardeşim..Biraz araştırma ruhu kat kendine:wiinkk:Honda yı sallama bir hint markası ile karşılaştıran zihniyete de bir şey diyemiyorum .
canım kardeşim ne güzel de söylemişsin:cat:sallama hindistan markası mı ! ! ! apache ye çok ayıp ediyosunuz.motor biraz estetik olsun satarkende piyasası yok ama önemli diğil diyosanız gidipte cbf almanın manası yok bu forumda defalarca tartışıldı hem yakışıklı hem 13.5 beygir hem dayanaklı ayrıca perfermans egsozu koruma deviri devir saati ve yan çanta demiri üstünde geliyor hemde nerdeyse honda ile aynı fiyata sadece marka fanatikliği bazen gerçeklerin görünmesini engelleyebilyor ama saygı duyarız honda .
:cat::cat::cat::cyclopsanhocam ben apache kullanıcıyım 4000 de tık yok max 135 gördüm yokus assagı düz yolda 130 cok az yakıyo saglam bi motor daha arıza cıkarmadı ben istanbulda oturdugum için servis ve yedek parca problemide yok ayrıca yedek parcası cok ucuz he sonra 2. elini bekleyen cok arkadasım var ama ben satmıcam su an belki 6 ay sonra bu sınıfta en iyisi apache bence bende almadan önce cok arastırmıstım sonun apache ye karar verdim tasarım ödülü var hızlı güçlü cok atak ben cg 125 kullandım ondanda atak 13.5 beygir bu arada o hintli suzukiye motosiklet motoru üreten bi firma dandik cinlilerle karsılasıtırılmasın arastırma yaparrsan görürsün apache ile cbr 125 i bile gecebilirsin cbf ile ybr seni sadece gecerken görür ..
olsun kardeşim geç olsun güç olmasınapache kesınlıkle sahsen bende var artık bıraz gec oldu ama aldım