cgl 125 apache 150 cbf150 sizce hangisi

Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Dikkat ettiysen YBR ile ilgili tek söylediğim kendini kanıtlamış bir motor olduğuydu o da msjda verdiğim linkten belliydi.

Motorla ilgili şikayetleri buraya yazmış sahipleri: http://cbf150.net/bb/viewtopic.php?t=323


cbf 150 hakkındaki şikayetleri söyleyen arkadaşlar gerçekten açık sözlü insanlar emin ol bunlar kusur bile sayılmaz 1000km de zincir gevşiyo ibre titriyo benzin göstergesi yanlış diyolar (buna ben katılmıyorum çünki sonuna geldiğinde yedeğe geçiyo )scooterden geçen birisi olarak mükemmel bi motor geldi bana
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
CBF 150'nin diğer Honda modelleri gibi kaliteli olmadığını düşünüyorum. Ayrıca yazdıklarımın tamamını cbf150.net forumunda okudum. Hepsini de kullananlar yazmıştı....

YBR 125 kendini kanıtlamış bir motor, topiğinde verilen bir linki de ekleyeyim. 47 ülke, 150.000 kilometre. Referans olur belki...

http://www.tavooo.com/photos.php?lang=eng

arkadaşım bizim cbf150 kullanıcılarının forumunun linki bu değil
yanılıyorsun

link bu arkadaş git gerçekten bi oku derim bizim motoru
http://www.cbf150.net/bb/index.php

gelelim bizim konuya,cbf150 referans honda şekil onda
cgl125 alamazsın çünkü modeli geçti 0 yok artık.
diğerini saymıyorum bile titremek istemezsin
sence en iyisi ne...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ben bir cgl kullanıcısı olarak tavsiye ederim hemde şiddetle ama motorcu48 in dediği gibi 0 uretimi yok kalktı yeni almak istersen cbf derim ben birde şunu anlamıyorum ya arkadaş demiş cgl cbf apache sizde hemen ybr al diyorsunuz ya arkadaşlar adam bu adrese girdiyse bu motorları araştırırken ybr yi gormuştir belki begenmedi neden hemen ybr diyorsunuz anında konuyu ters cevirip marka tartışmasına sokuyorsunuz ben boyle yapanları kınıyorum şahsen:farao:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben bir cgl kullanıcısı olarak tavsiye ederim hemde şiddetle ama motorcu48 in dediği gibi 0 uretimi yok kalktı yeni almak istersen cbf derim ben birde şunu anlamıyorum ya arkadaş demiş cgl cbf apache sizde hemen ybr al diyorsunuz ya arkadaşlar adam bu adrese girdiyse bu motorları araştırırken ybr yi gormuştir belki begenmedi neden hemen ybr diyorsunuz anında konuyu ters cevirip marka tartışmasına sokuyorsunuz ben boyle yapanları kınıyorum şahsen:farao:

ewet arkadaşım ben sana katılıyorum üstelik o listede ybr125 yok ken ybr125 listeye dahil etmişler.ybr125 kötü motor demiyoruz tabi lafımız yok ama listedede yok...
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
:cyclopsanhocam ben apache kullanıcıyım 4000 de tık yok max 135 gördüm yokus assagı düz yolda 130 cok az yakıyo saglam bi motor daha arıza cıkarmadı ben istanbulda oturdugum için servis ve yedek parca problemide yok ayrıca yedek parcası cok ucuz he sonra 2. elini bekleyen cok arkadasım var ama ben satmıcam su an belki 6 ay sonra bu sınıfta en iyisi apache bence bende almadan önce cok arastırmıstım sonun apache ye karar verdim tasarım ödülü var hızlı güçlü cok atak ben cg 125 kullandım ondanda atak 13.5 beygir bu arada o hintli suzukiye motosiklet motoru üreten bi firma dandik cinlilerle karsılasıtırılmasın arastırma yaparrsan görürsün apache ile cbr 125 i bile gecebilirsin cbf ile ybr seni sadece gecerken görür ..
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Ben de fatihsevim e katılıyorum arkadaşın dediği motorlar arasında YBR yok bir de ybr kullanıcıları YBR yi kusursuz olarak görüyorlar bana göre tamam kendi motorunu savunacan ama bu kadar da olmaz adam CBF diye topic açmış hemen YBR diye başlamışlar:farao:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Ben de fatihsevim e katılıyorum arkadaşın dediği motorlar arasında YBR yok bir de ybr kullanıcıları YBR yi kusursuz olarak görüyorlar bana göre tamam kendi motorunu savunacan ama bu kadar da olmaz adam CBF diye topic açmış hemen YBR diye başlamışlar:farao:

YBR diyen kimsede YBR yok (bende dahil). İlla listede olması gerekmiyor. Sonuçta o klasmanda bir motor ve arkadaşın gözünden kaçmış olabilir. Anlamadım sebebini ama nedense bazı arkadaşlar YBR deyince sinirleniyorlar. Sakin olun arkadaşlar :)
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
YBR diyen kimsede YBR yok (bende dahil). İlla listede olması gerekmiyor. Sonuçta o klasmanda bir motor ve arkadaşın gözünden kaçmış olabilir. Anlamadım sebebini ama nedense bazı arkadaşlar YBR deyince sinirleniyorlar. Sakin olun arkadaşlar :)

Yok arkadaşım kimseye sinirlendiğim yok benim tamam biraz sert dille eleştirmiş olabilirim özür dilerim ama işte abartanla da var :cat:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bu konu pişirilmiş tekrar sofraya gelmiş biz bu konuyu sonuçlandırmıştık sanırım
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
12
arkadaşlar bakın bende 2 aydır honda cbf 150 var 12000 km de mersinden ankaraya bir depo benzin ile gittim hatta fazlası ile yetti ayrıca inanmayan arkadaşlara videolarımı yollarım diyorum makineye yapılmayacak eziyetler yaptım onunla kros yaptım atlayışlar yaptım karteri çarptım çok sert bit kayaya ama yine bişe olmadı tek teker konusunda da çok başarılı ibre titremesi henüz olmadı boya konusundada sorunum yok hala gıcır gıcır ilk zamanlar 120 den fazla gitmiyordu gecenlerde en sonunda piston silindir yedim şimdilerde yakıtta arttı güçte azaldı ama hala o bir efsane honda inanmıyan arkadaşlar mersin sucular honda servisini arayıp sorsunlar onlar beni iyi tanır jetsurucu olarak:)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Apache'nin 150 cc modelinin geleceği belirsiz. RTR 160 gelince satışı durabilir. Bence YBR 125'i de düşün. CBF 150'lerde duyduğuma göre ön far, boya kalitesi, zincir, (kısmen) devir saatinin olmaması, ağırlık merkezinin arkaya daha yakın olması ve hız göstergesinin ibresinin titremesi gibi olumsuzluklar varmış.
dostum benden bilglendirme olsun..Rtr 160 gelmicek türkiye'ye..Onun yerine yeni üretilecek olan rtr 200 ve predator250 modeli gelecek ülkemize..:cat:
Honda yı sallama bir hint markası ile karşılaştıran zihniyete de bir şey diyemiyorum .
sen bu zihniyetle hiçbir şey deme zaten kardeşim..Biraz araştırma ruhu kat kendine:wiinkk:
sallama hindistan markası mı ! ! ! apache ye çok ayıp ediyosunuz.motor biraz estetik olsun satarkende piyasası yok ama önemli diğil diyosanız gidipte cbf almanın manası yok bu forumda defalarca tartışıldı hem yakışıklı hem 13.5 beygir hem dayanaklı ayrıca perfermans egsozu koruma deviri devir saati ve yan çanta demiri üstünde geliyor hemde nerdeyse honda ile aynı fiyata sadece marka fanatikliği bazen gerçeklerin görünmesini engelleyebilyor ama saygı duyarız honda .
canım kardeşim ne güzel de söylemişsin:cat:
:cyclopsanhocam ben apache kullanıcıyım 4000 de tık yok max 135 gördüm yokus assagı düz yolda 130 cok az yakıyo saglam bi motor daha arıza cıkarmadı ben istanbulda oturdugum için servis ve yedek parca problemide yok ayrıca yedek parcası cok ucuz he sonra 2. elini bekleyen cok arkadasım var ama ben satmıcam su an belki 6 ay sonra bu sınıfta en iyisi apache bence bende almadan önce cok arastırmıstım sonun apache ye karar verdim tasarım ödülü var hızlı güçlü cok atak ben cg 125 kullandım ondanda atak 13.5 beygir bu arada o hintli suzukiye motosiklet motoru üreten bi firma dandik cinlilerle karsılasıtırılmasın arastırma yaparrsan görürsün apache ile cbr 125 i bile gecebilirsin cbf ile ybr seni sadece gecerken görür ..
:cat::cat::cat:
apache kesınlıkle sahsen bende var artık bıraz gec oldu ama aldım
olsun kardeşim geç olsun güç olmasın:phayırlı olsun
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
valla ben ınandım mılet ınanmasın dıye yazıyorum yoksa tvs bana yardım etmıyo al bı apache rahat et derım sadece ben cok rahatım su anda bu arada su nıkı nasıl degıstırebılıyoruz delı oluyom gordukce:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst