- Katılım
- 8 Eyl 2017
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Cg tip motor ile cafe racer'a cevirmek istiyorum.Cg yada düz depo adı ile bilinen motorlarda çok seçenek var gibi duryor.Açıkçası benim kafam kanuni bs 125 e yatti.Fiyat uygun yani neden olmasın dedim. Sonrasında bir kaç shoplama yaptım.Sizce cafe racer sınıfına girebilir mi ?
Göze nasıl gözüküyor?
Yapılacaklar listesi
1-Sele demiri(aliş 55), orjinal sele(aliş 165), arka stop(aliş 30), arka çamurluk(aliş 35), ön çamurluk(aliş 45), hava filitresi full(aliş 65)
ayna takımı (aliş 20), gidon(30) uygun fiyatlara satılıcak. Elimize yaklaşik 415 tl geçicek tabi aliş fiyatina gider ise on kötu 300-350 diyelim.
2-Elimize geçen para ile cafe racer selesi-arka stop-ters ayna takılıcak-depo ya mat sıyaha kaplanıcak ya da eski model gri bs 125 deposu ile takas edilicek m tip gidon alınıcak...
Sizce sokaklarda cg ile mi gezmek daha hoş olur yoksa cafe racer mı? proje hakkkındaki yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler... :cherry:
PHOTOSHOP'LAR(BD100 sadece siyah olduğu icin orda)
Göze nasıl gözüküyor?
Yapılacaklar listesi
1-Sele demiri(aliş 55), orjinal sele(aliş 165), arka stop(aliş 30), arka çamurluk(aliş 35), ön çamurluk(aliş 45), hava filitresi full(aliş 65)
ayna takımı (aliş 20), gidon(30) uygun fiyatlara satılıcak. Elimize yaklaşik 415 tl geçicek tabi aliş fiyatina gider ise on kötu 300-350 diyelim.
2-Elimize geçen para ile cafe racer selesi-arka stop-ters ayna takılıcak-depo ya mat sıyaha kaplanıcak ya da eski model gri bs 125 deposu ile takas edilicek m tip gidon alınıcak...
Sizce sokaklarda cg ile mi gezmek daha hoş olur yoksa cafe racer mı? proje hakkkındaki yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler... :cherry:
PHOTOSHOP'LAR(BD100 sadece siyah olduğu icin orda)