Cg el marş baglantisi

Katılım
30 Eyl 2013
Mesajlar
17
Arkadaşlar motorun el marşı bağlantıları kopmuş el marşı ile çalışmıyor.akuden itibaren el marşina kadar hangi adımları yapmam lazım sıfırdan kablo çekeceğim.marj dinamosu marj otomatigine geliyor marj otomatiginden biri akünün artışına gidiyor ondan sonrasını ne yapmam lazım bı tek kablo gidiyor bide soketli iki kablo gidiyor
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
54
Marş otomatiğe dediğin marş daşşağı vardır iki tane kalın vida vardır kaplo bağlamak için birine aküden kalın Bi kablo bağlanır birine de marş motorundan kalın bir kablo bağlanır şimdi gelelim bunlar baplandıktan sonra tetikleme kısmına marş daşşağında ince iki kablo vardır biri şase biri elektrik şase olanın rengi yeşildir onu direk şaseye bağla diğer ince kabloya elektrik verdiğin zaman tetikleme yapar motoru çevirir marş düğmesine kontaktan Bi elektrik çekersin düşmedende bu marş daşağındaki ince olan artı kabloya
 
Katılım
30 Eyl 2013
Mesajlar
17
İki kablo soketi var dasaktan çıkan ama bide kırmız kablo var sigorta bağlı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst