CFMOTO 150 NK

Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
7
cf moto 150 almak istiyorum ama herkez birşeyler diyor çin malı motor satamazsın diyorlar (ben alıyorsam başkalarıda almak isteyebilir)selesi rahat değil diyorlar parçası pahalı diyorlar (lastik 500 tl diyorlarmış serviste)bu ve benzeri bütün yorumlar beni tedirgin ediyor ne yapayım alan kullanan varmı memnun mu bana bi çıkar yol pls.

burada pulsarı pajaj ı falan övmeyin bana o motorlar 150 nk nın yanından bile geçemez tip olarak pulsar alacağıma ybr alırdım zaten alacak olsam.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Merhaba forum gibi internet mecralarinda belli basli onerilen markalar haricinde hhicbir markaya musamaha gösterilmez.
Hele bu marka bir de çinli ise konuyu hic acmasaniz daha iyi. Onyargiyi kirmak cok zor.

Bence guzel motor sadece fiyat anlaminda bir sikinti var az daha uygun fiyatli olmaliydi. Ben mesela su zamana kadar aldigim motorlarda ne kadara satarim hesabi hic yapmadim umrumda da olmaz acikcasi ben motordan memnunsam(memnun oldugum icin almis olmaliyim) nasil satarim diye dusunmem,bence sacma. Çinli oldugu icin parca fiyatlarinda pek sikinti olacagini dusunmuyorum ama detayli bir inceleme sansim olmadi belki bu marka yada modele has bir durum olabilir.
Kullanicisi neden az neden daha dusuge satarsin cunku almak isteyenleri daha dusunce asamasinda sogutacak ifadelerle yeriyorlar insanlar. Dedigim gibi iki uc markanin 6 7 modeli disinda diger her motor dandiktir, buradaki cogu kisiye gore.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Motoru ben de beğeniyorum. Normalde hiçbir şekilde bu kötü yorumları dinlemiyor ve hepsini önyargı olarak görüyordum. Fakat özellikle son zamanlarda daha birkaç bin km bile yapmadan 6 bin lira civarına koyulmuş ilanların çoğaldığını görünce şüphelenmedim değil hani. Gerçekten en az birkaç ay düzenli kullanmış birinden sağlam bir yorum almadıkça da beklemedeyim.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kullanıcı başlığını okudunuzsa daha doğrusu sitede arama yaptığınızda karşınıza çıkan yorumlardan motorun iyi olduğunu görürsünüz. Şahsen ben kimsenin lafına bakmaz alırdım. Durumum müsaitse mt 125 değilse cf moto. Bu markanında satabileceği tek ürün bu sanıyorum. Fiyat daha hesaplı olsa denmiş ancak daha hesaplı fiyatta bu özellikler olmayacağı için diğer çinli kardeşlerinden de bir farkı kalmaz.

Motor satmak için alınmaz (bu işin ticaretini yapmıyorsanız) Bu motorda satılır satılmaz diye bir şey yok , ha ne olur japon motora nazaran kaybınız daha çok olur. Sele sert geliyorsa sünger yada jel yaptırırsınız olur biter. Parçası diğer çinlilere göre pahalıdır tabiki kalitenin bir bedeli var doğal olarak ama yinede uçuk fiyatlar yok ortada. Ben motorun nerden geldiğine bakmam , verdiğim paranın karşısında aldığıma bakarım. Kimseyide takmam, motorcu başkalarının fikriyle yaşamaz.
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
7
aynen kardeşim herkes in dilinde ybr cbf diğer hiç bir markaya musamahaları yok illaki markalı olacak ben bundan önce kymco nun motorunu aldım 4 sen boyunca bakımlar hariç tamirci yüzü görmedim üç sene evvel dayım köyde binmek üzre benden satın aldı hiç şehire indirmedi daha 3 yıldır köyde biniyor bu demek oluyorki 3 senedir arıza vermiyor 4 senede benden 7 sene bu da bir motor için gerçekten çok etkileyici bir durum o yüzden ybr alıp yıllık debriyaj takımı değiştiren kişilere kulak asmıyorum cbf alıp aylık yağ ekleyenleride ciddiye almıyorum bnm kulak astığım tek şey alacak olduğum motorun kullananlarda oluşturduğu etki ben sadece bunu arştırıyorum şuan teşekkür ederim yorumundan dolayı :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

cf moto gerçekten tanınmıyor türkiyemizde ma atw si ni kullanmış bi abim vardı bu motor çıktı buraya geldi öbürsü gün gitti aldı marka sadece tanınmıyor ama gördüğüm kadarıyla çoğu öncü markaların extra olarak koyduğu birsürü özellik orijinalinde mavcut bu da bnm ço hoşuma gidiyor bu kalite bundan daha ucuz olamazdı zaten değerli yorumundan ötürü teşekkür ederim
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
403
Dostum açıkçası tipi gerçekten güzel motor. Kullanan birilerine sormak gerek. Gerçi kimse kullandığı motora da kötü demiyor. Bazen cidden bilinmeyen bir marka çoğu bilindik markadan iyi olabilir.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
131
bak kardeşim alırsın motoru alamazsın demiyorum güzelde tipi var ama şunu bilmelisin japonlar motorun daha uzun ömürlü ve güvenli olsun diye uğraşıyorlar ktm bmw hero tvs bajaj vs. dahil buna ama çinli markaların motosikletin ömrünü düşündüğünü pek sanmıyorum. bu yüzden motor kullanmasını bilmelisin. uzun ömürlü motorun olmasını istiyorsan herşeyini zamanında kontrol edip uzun süre kullanabilirsin
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Ben bir malı alırken (motosiklet-araba gibi ) eşime ve oğluma danışırım buralara yazmam ne alayım diye ama int. Kullanıcı yorumlarını okur bilgi sahibi olurum değerlendirmemi buna göre yaparım ilk faktör bütcedir ikincisi servis ve yedekparca tercihinizi buna göre yapın
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Ben 2013 yılında, 2008 model bir ybr aldım.
2500tl ödedim o zaman.
Ertesi yaz motoru sattım. 2800tl ye.


Forumda diğer markalara müsamaha gösterilmifkfkfkejnfkdkaksndmekkdkcpdmskaldskdk Diye saçma sapan konuşanlar var.

Bunun bir sebebi var. Ben de rks titanic alacaktım o zaman, çok güzeldi görünümü falan.
Arkadaş almıştı titanic 150.digital gösterge falan.

Neyse benden sonra o arkadaş da motoru satmayı denedi. Birkaç ay boyunca yarı fiyatın üzerine teklif veren olmadı haliyle.

Sonuç:çöpe atacak paran varsa al. Yoksa cbf ybr al. Zaten bir sene sonra bisikletten az daha hızlı geliyor bu cc. Yetmeyecek.neden o kadar parayı çöpe atıyorsun.
Apachi olma akıllı ol.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Ustteki arkadasa ithafen, begenmediginiz sizin zihin dunyaniza aykiri olan yorumlara sacma sapan şeklinde cirkin ifadeleri yaftalayarak kalitenizi ortaya koymaya devam edin.

Sizin gibiler yuzunden insanlar fikirlerini ozgurce beyan edemiyorlar. Bir yoruma sacmasapan demek sizin haddinize degil.

Ayni sahsiyete bir soru sorayim:

Sizin begendiginiz markalar zirveye nasil ciktilar? Zirvede dogmus olamazlar sanirim. Diger kucumsediginiz markalara da suan zirvede olan markalara verdiginiz sabir ve dikkati verirseniz (hepsi icin konusmuyorum) muhakkak iclerinden ucu besi zirveye cikacaktir. Ha amaciniz dunyada iki marka olsun tek model cikarsin ayni modeli kiyamete kadar kullanmak istiyorum ustelik tonlarca da para veririm diyorsaniz sizin bileceginiz is. Acikcasi günümüzde paleolitik devirlerden beri kullanilan cok az sey kaldi.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Ustteki arkadasa ithafen, begenmediginiz sizin zihin dunyaniza aykiri olan yorumlara sacma sapan şeklinde cirkin ifadeleri yaftalayarak kalitenizi ortaya koymaya devam edin.

Sizin gibiler yuzunden insanlar fikirlerini ozgurce beyan edemiyorlar. Bir yoruma sacmasapan demek sizin haddinize degil.

Ayni sahsiyete bir soru sorayim:

Sizin begendiginiz markalar zirveye nasil ciktilar? Zirvede dogmus olamazlar sanirim. Diger kucumsediginiz markalara da suan zirvede olan markalara verdiginiz sabir ve dikkati verirseniz (hepsi icin konusmuyorum) muhakkak iclerinden ucu besi zirveye cikacaktir. Ha amaciniz dunyada iki marka olsun tek model cikarsin ayni modeli kiyamete kadar kullanmak istiyorum ustelik tonlarca da para veririm diyorsaniz sizin bileceginiz is. Acikcasi günümüzde paleolitik devirlerden beri kullanilan cok az sey kaldi.

öyle bir şey desem gidip hintli firmaya pulsar için 7500 tl para vermezdim. mesele marka fanatikliği değil. mesele insanları yanlış yönlendirmek.

bu çocuğun cebinde 3 kuruş para var. çin malı motor aldıracaksın. seneye satmak isteyince 5000 e aldığını 3000e satacak.
ne gerek var buna?
kaliteli mal desteklenir. bir takım maddi problemler ile pulsarı satmamış olmayı hergün istiyorum. çünkü bir kalite vardı. fiyat performans vardı.

125cc hiçbir çin malı motora 3000 verip 1000 zarar edip satacağına
alsın bir ybr 2.el 3000 versin 3000 e satsın.

bunu düşünmek bu kadar zor değil.
bu insanlar da kötülüğünden japon alın demiyor.
hele

"Merhaba forum gibi internet mecralarinda belli basli onerilen markalar haricinde hhicbir markaya musamaha gösterilmez.
Hele bu marka bir de çinli ise konuyu hic acmasaniz daha iyi. Onyargiyi kirmak cok zor."

gibi beylik bir yorumu hiç haketmiyor. hesap ortada.
azıcık mantığı olan adam zaten git 0 çinli al demez tecrübesiz bir insana. eğer iyiliğini istiyorsa.
bunu diyenleri de önyargılı olarak tanımlamak üstüne bağcıyı dövmek oluyor farkındaysan.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
öyle bir şey desem gidip hintli firmaya pulsar için 7500 tl para vermezdim. mesele marka fanatikliği değil. mesele insanları yanlış yönlendirmek.

bu çocuğun cebinde 3 kuruş para var. çin malı motor aldıracaksın. seneye satmak isteyince 5000 e aldığını 3000e satacak.
ne gerek var buna?
kaliteli mal desteklenir. bir takım maddi problemler ile pulsarı satmamış olmayı hergün istiyorum. çünkü bir kalite vardı. fiyat performans vardı.

125cc hiçbir çin malı motora 3000 verip 1000 zarar edip satacağına
alsın bir ybr 2.el 3000 versin 3000 e satsın.

bunu düşünmek bu kadar zor değil.
bu insanlar da kötülüğünden japon alın demiyor.
hele

"Merhaba forum gibi internet mecralarinda belli basli onerilen markalar haricinde hhicbir markaya musamaha gösterilmez.
Hele bu marka bir de çinli ise konuyu hic acmasaniz daha iyi. Onyargiyi kirmak cok zor."

gibi beylik bir yorumu hiç haketmiyor. hesap ortada.
azıcık mantığı olan adam zaten git 0 çinli al demez tecrübesiz bir insana. eğer iyiliğini istiyorsa.
bunu diyenleri de önyargılı olarak tanımlamak üstüne bağcıyı dövmek oluyor farkındaysan.

Dikkatli okursaniz ben bunu almalisiniz demedim fiyatini fazla buldugumu bile soylemisim ayni zamanda motoru detayli olarak bilmedigimi de belirtmisim, gordugunuz uzere yanlis yonlendirme diye bisey olamaz haddime bile degil sonucta benim param degil kaldi ki bunu yapmis bile olsam benim demem ile kosa kosa gidip alacak da degil.

Ben sadece arkadasin sordugu bu motoru alayim mi kismina yorum yapmadim, ben mevzubahis olan arkadasin sorusunda yer alan neden boyle niye boyle seklindeki kismina yorum yaptim. Kendime gore sebeplerimle beraber acikladim. Buradaki sacmalik nerede?
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
7
Dikkatli okursaniz ben bunu almalisiniz demedim fiyatini fazla buldugumu bile soylemisim ayni zamanda motoru detayli olarak bilmedigimi de belirtmisim, gordugunuz uzere yanlis yonlendirme diye bisey olamaz haddime bile degil sonucta benim param degil kaldi ki bunu yapmis bile olsam benim demem ile kosa kosa gidip alacak da degil.

Ben sadece arkadasin sordugu bu motoru alayim mi kismina yorum yapmadim, ben mevzubahis olan arkadasin sorusunda yer alan neden boyle niye boyle seklindeki kismina yorum yaptim. Kendime gore sebeplerimle beraber acikladim. Buradaki sacmalik nerede?


arkadaşlar tartışma çıkarmak için sormadım konu bnm sorduğum soryla alakası olmayan tartışmnalara girildi gerk yok abi saygılı olalım birbirimize ben alayımmı almayayımmı diye de sormadım sadece kullanan varsa önerip önermediğini sordum
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
bence alma.mondial denen sirkete ne kadar guvenilir.

tamam belki motosiklet kaliteli,ozellikli.eyvallah.

ama mantikli hareket etmek lazım. su soruları kendine sor;

1-Servis olarak muhatap alacagın kisiler kimler ?

2-Servis olarak muhatap alacagın kisiler bu motosiklette cıkacak olası sorunları halledebilecek düzeyde mi?

3-Satmak istedin,zarar etmeden satabilecek misin ?

4-3-4 yıl sonra cf moto 150 nk diye bir motosiklet piyasada halen yer alacak mı ? (bknz.mondial destro 250,hyosung vs...)
bunlar ikinci elde var ama sıfır almak istediginde isler degisiyor.

5-arkadas onermis. ya cbf,ya ybr. bence de cok hakli. ybr 12 senedir,cbf 10 senedir piyasada. deger kaybetmiyor. saglam,parca bol. ama teknolojisi eski. gerci 150 cc bir motordan ne bekliyorsunuz o da ayrı mesele. az yaksın derseniz ybr zaten rakipsiz. konfor derseniz cbf kral. ama mekanik teknolojisinde ekstra yenilikler yok. buna ragmen gozunu kapat,ac kontagı git.

6-durum bundan ibaret.

7-benim yorlamam bu kadar
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaş alt tarafı commuter bir motordan bahsediyorsunuz.
bunu bir servet unsuru olarak görmek ikinci el değer kaybından bahsetmek bile yanlış.
Ybr Cbf dediğiniz motosikletler de Japon menşeli olmakla birlikte Tokyo'da mı üretiliyor zannediyorsunuz ?
basit teknolojili motorlar. bunun çıkarabileceği çözümlenemeyecek kalifiye servise ihtiyaç duyacak ne gibi bir sorunu olur ki ?
açık söyleyeyim. bu tip çinli motorlarda sorun yaşayanların geneli, servisin istediği 3 kuruşu ödemek istemeyen kullanıcılardan ve de kendi kendine bakım yaptığını zannedenlerden oluşuyor.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
arkadaş alt tarafı commuter bir motordan bahsediyorsunuz.
bunu bir servet unsuru olarak görmek ikinci el değer kaybından bahsetmek bile yanlış.
Ybr Cbf dediğiniz motosikletler de Japon menşeli olmakla birlikte Tokyo'da mı üretiliyor zannediyorsunuz ?
basit teknolojili motorlar. bunun çıkarabileceği çözümlenemeyecek kalifiye servise ihtiyaç duyacak ne gibi bir sorunu olur ki ?
açık söyleyeyim. bu tip çinli motorlarda sorun yaşayanların geneli, servisin istediği 3 kuruşu ödemek istemeyen kullanıcılardan ve de kendi kendine bakım yaptığını zannedenlerden oluşuyor.

herkesin ekonomik durumu bir değil,kuruşu kuruşuna hesap yapıp,birikim yapmaya calısarak motosiklet almak isteyen cok insan var bu ülkede.

benimde goldwingim olsa sizin gibi dusunurdum ama dusunemiyorum,çünkü o kadar param yok :p
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Düşük cc Segmentinde motor alma planın var ise. , Honda CBF 150 CC. Yamaha YBR 125 CC almanı tavsiye ederim. Hem satarken zarar etmezsin. Hemde bilindik motorlar olduğu için satışı kolay olur.Yukarıda arkadaş çok güzel bi cümle kullanmış 3.000 tlye alıp 1000 tl neden zarar etsin. doğru demiş.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
herkesin ekonomik durumu bir değil,kuruşu kuruşuna hesap yapıp,birikim yapmaya calısarak motosiklet almak isteyen cok insan var bu ülkede.

benimde goldwingim olsa sizin gibi dusunurdum ama dusunemiyorum,çünkü o kadar param yok :p

dostum elbette herkes maddi durumuna göre hareket edecek ona bir sözüm yok. nasıl olsa ucuz al geç demiyorum. Ama demek istediğim bizim memlekette kullanmak ve ekonomik ömrü dolunca hurdaya ayrılmak/atılmak durumunda olan tüm eşyalar(araçlar da dahil) servet unsuru yatırım aracı olarak görülüyor.
Adam alıyor 3bin TL'lik cep telefonu sağını solunu kılıftı jelatindi aliminyum armor du doldurup kullanıyor. sebep: satarken çizik olmasın değer kaybetmesin.
3000-4000 TL bandında, tabiri caizse ayağı yerden kesmek için alınan bir commuter motorun ikinci eline saplanıp kalmak ve sırf satma düşüncesi için gidip "tutuluyor" diye ybr cbf almak bana mantıksız geliyor.
zamanında bu mantatilete yüzünden piyasa aslında hiç de ucuz olmayan şahinler broadwaylerle doldu taştı. sonra meganelar geldi piyasayı domine etti.
şimdi de passat furyası var.
yani herkes en fazla satılan aracı almak gibi bir dürtüye kapılıyor ve daha mantıklı daha kaliteli araçlar talep görmüyor.
sırf ikinci el korkusu yüzünden.

Örnek vereyim. 2013 yılında otomobilimi değiştirdim. 2011 model MErcedes CLC160 aldım. o zaman 62bin TL verdim, az km çok ttemiz bir otomobil. Ucuz olmasının sebebi ön yargılar. Tek kapı, ülkede az sayıda var, tutulmuyor, motor gücü düşük vs.vs.
Herkes kınadı beni git 0 km Golf al falan filan.
Hiçbirini dinlemedim aldım 3 sene kullandım 60bin küsür km yaptım ve yakında sattım.
başka bir örnek 2011 yılında param yoktu araba ihityacım vardı 8500 TL'ye proton aldım. yine herkes napıosun dedi bu araba alınmaz satılmaz yok parçası marçası. Oysa bu tür araçların her türlü parçası birbiriyle uyumludur heryerde de bulunur.
Ben o paraya şahin doğana binmedim otomatik şanzımanlı klimalı bir protona bindim. Sıkışıklığım geçince de sattım gitti.
Demek istediğim bu işlerde fazla tutucu olmak güzel alternatifleri ortadan kaldırıyor.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Japon cbf'in en küçük parçası bile çin'de üretiliyor. Iphone da çin'de üretiliyor. Mondial, kuba, bisan, arora filan da..

Üretimi yaptıran firmaya bakmak lazım. Cf moto eğer kaliteli motorlar üretiyorsa alınabilir. Yok bu kuba'nın çitası, kedisi, köpeği gibi 2 günde elinde kalacaksa tabii ki alma.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
dostum elbette herkes maddi durumuna göre hareket edecek ona bir sözüm yok. nasıl olsa ucuz al geç demiyorum. Ama demek istediğim bizim memlekette kullanmak ve ekonomik ömrü dolunca hurdaya ayrılmak/atılmak durumunda olan tüm eşyalar(araçlar da dahil) servet unsuru yatırım aracı olarak görülüyor.
Adam alıyor 3bin TL'lik cep telefonu sağını solunu kılıftı jelatindi aliminyum armor du doldurup kullanıyor. sebep: satarken çizik olmasın değer kaybetmesin.
3000-4000 TL bandında, tabiri caizse ayağı yerden kesmek için alınan bir commuter motorun ikinci eline saplanıp kalmak ve sırf satma düşüncesi için gidip "tutuluyor" diye ybr cbf almak bana mantıksız geliyor.
zamanında bu mantatilete yüzünden piyasa aslında hiç de ucuz olmayan şahinler broadwaylerle doldu taştı. sonra meganelar geldi piyasayı domine etti.
şimdi de passat furyası var.
yani herkes en fazla satılan aracı almak gibi bir dürtüye kapılıyor ve daha mantıklı daha kaliteli araçlar talep görmüyor.
sırf ikinci el korkusu yüzünden.

Örnek vereyim. 2013 yılında otomobilimi değiştirdim. 2011 model MErcedes CLC160 aldım. o zaman 62bin TL verdim, az km çok ttemiz bir otomobil. Ucuz olmasının sebebi ön yargılar. Tek kapı, ülkede az sayıda var, tutulmuyor, motor gücü düşük vs.vs.
Herkes kınadı beni git 0 km Golf al falan filan.
Hiçbirini dinlemedim aldım 3 sene kullandım 60bin küsür km yaptım ve yakında sattım.
başka bir örnek 2011 yılında param yoktu araba ihityacım vardı 8500 TL'ye proton aldım. yine herkes napıosun dedi bu araba alınmaz satılmaz yok parçası marçası. Oysa bu tür araçların her türlü parçası birbiriyle uyumludur heryerde de bulunur.
Ben o paraya şahin doğana binmedim otomatik şanzımanlı klimalı bir protona bindim. Sıkışıklığım geçince de sattım gitti.
Demek istediğim bu işlerde fazla tutucu olmak güzel alternatifleri ortadan kaldırıyor.

haklısınız düşüncelerinizde. maalesef boyle bir tutum,ön yargı hep var.kıramıyoruz bu zincirleri.o yuzden arkadasımız ilerleyen surecte ciddi zarar etmesin diye boyle oneriler vermek durumunda kalıyoruz. keske dediginiz gibi on yargılardan arınabilsek....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst