Cf Moto Cl-x250 motosiklet yağ önerisi

Katılım
5 Ağu 2019
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar CF CL-X 250 motorumu sıfır olarak teslim aldım ilk 500km. rodaj bakımında usta Motul 7100 10w40koyuyorum diyor sizce Motul 5100 10W40 da olur mu ve başka nelere dikkat etmeliyim??
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Usta tam sentetik en iyisini koyuyor sen diyorsun ki boşver o kadar kaliteye gerek yok :)
 
Katılım
5 Ağu 2019
Mesajlar
6
Hocam 7100 de vitesler sert tak diye geçiyor, 5100 koysam bu ses ve sertlik azalır mı 5100 de yarı sentetik galiba değilmi?
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
5010 yarı sentetik. 1-2 ve 2-3 arasındaki sesli geçiş her zaman oluyor. Rodajın sonunda doğru vites geçişleri ve titreşimde iyileşme hissetmiştim ben.
Bütçe varsa tam sentetikten devam. Tam sentetikler yarı sentetiğe göre daha uzun ömürlüdür.
 
Katılım
5 Ağu 2019
Mesajlar
6
Değerli yanıtlarınız için çok teşekkür ederim sizlere kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim, hayırlı günler...
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Merhaba arkadaşlar CF CL-X 250 motorumu sıfır olarak teslim aldım ilk 500km. rodaj bakımında usta Motul 7100 10w40koyuyorum diyor sizce Motul 5100 10W40 da olur mu ve başka nelere dikkat etmeliyim??

Tek silindir, 250cc motora tam sentetik yağ gereksiz lüks bence. Yarı sentetik daha mantıklı düşük cc ve silindirlerde. Gel seni de liqui molly tarikatına katalım. Ben 10w30 yarı sentetik kullanıyorum 3 senedir ve son derece memnunum. 10w40 street senin motora uygundur.
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
servis manueli internette yok.kitapcık varsa bak.10w40 ise 7100 iyidir.tam sentetik yuksek sıcaklıkda daha iyi korur.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"


Engine oil type kısmına bakıp kullanabileceğiniz tüm yağ seçenekleri sunulmuş, dikkat etmeniz gereken nokta alacağınız yağın API SJ ve JASO MA2 özelliklerine sahip olması gerekmektedir. Dilerseniz 5100 dilerseniz 7100 de kullanabilirsiniz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst