CF Moto 450cc yeni naked ve cruiser modellerini tanıttı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
CFMOTO 2023 Beijing Motor Show, motosiklet fuarında yeni modellerini tanıttı.

Fuarda SR modelinde de kullanılan 450cc hacimdeki motora sahip NK 450 ve CLC 450 cruiser modelleri sergilendi.
Cruiser 450 CLC modeli CL Classic ve C Cruiser olmak üzere iki farklı tarzda fuarda yerini aldı.
Ayrıca fuarda CFmoto küçük modelleri XO Baboon Adventurer ve retro MINI 'yi de tanıttı.

kYE2cf.png


6wKIQj.png


DaHLmu.jpg


u4ZjWV.jpg


8Q9MI5.jpg


k2c0dp.jpg


Jd3YRI.jpg


fNdHDN.jpg


cflYHh.png


1E5TRY.png




 

Ekli dosyalar

  • cf-moto-cruiser-classic.jpg
    cf-moto-cruiser-classic.jpg
    95.3 KB · Görüntüleme: 41,196
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
724
bravo valla cf moto'ya. motosiklet dünyasının huawei'si olacak bu gidişle. honda yamaha tokatladığı günleri görürüz inşallah.
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Acilen Türkiye'ye gelmeli.
Cruiser ve classic modellerde acayip derecede bir açıklık var
Brixton gibi markalar biraz ilerliyor ancak en azından 250 cc üstü modellere ihtiyaç var
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Cruiser modelleri renk seçimlerinden midir bilemedim, pek albenili olmamış gibi.

Farklı renk seçeneklerini de görmek lazım bazen renk çok şeyi değiştiriyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Beyaz olan sanki ergonomi anlamında sıkıntılı gibi. Pegler önde, gidon eğik, sele minicik. Bu motoru sürebilmek için sanki depoya az biraz yatmak gerekiyor ama oturuş pozisyonu bunu çok zor kılıyor.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Beyaz olan sanki ergonomi anlamında sıkıntılı gibi. Pegler önde, gidon eğik, sele minicik. Bu motoru sürebilmek için sanki depoya az biraz yatmak gerekiyor ama oturuş pozisyonu bunu çok zor kılıyor.

Bobber tarzı bir şeyler yapmaya çalışmışlar ama bobberlarda gidon biraz daha yüksek ve sürücüye doğru eğimli oluyor.Bunlar resmen bobbera, cafe racer gidonu koymuşlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bobber tarzı bir şeyler yapmaya çalışmışlar ama bobberlarda gidon biraz daha yüksek ve sürücüye doğru eğimli oluyor.Bunlar resmen bobbera, cafe racer gidonu koymuşlar.

"Hacım cafe bobber olmuş bu motor" diye sallayıp yorum yapabiliriz o zaman :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bunlar çok minik değil mi? Fotolardan çok küçük gördüm. Çİnliler kendi boylarına göre yapmışlar gibi. Mesela kuzeyli iyi yarı biri bunlara binse çok rahatsız hisseder gibi geldi.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Bugün instagram videoda gördüm clc 450 yi. Burada ne kadar çirkin çıkmışsa orada bir o kadar güzeldi. Siyah olmasının da etkisi var muhtelemen.
Bir rebel değil yinede.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sase kaynaklarini sekilli plastiklerle ortmeyi birakmalari buyuk ilerleme... Duzgun uretim yapmaya basladiklarinin onemli bir gostergesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst