- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,298
- Motosikleti
- DOMİNAR 400 UG 23
Pulsar alacaksın o zaman sana pulsar deneyimimden bahsedeyimki ne aldığını bil.Elimden 3 tane pulsar geçti.Hepside sıfırdı.En sonuncu euro 4 abs li olanı idi.Dominarın fiyatı eşşek yükü ile açıklanınca mecburen pulsar aldım.Sonra uyguna sıfır dominar bulunca pulsarı sattım.
Ön tekerde abs var.Arka tekerde yok.Ön tekerdeki abs işini yapıyor ama arka salıyor.Arka saldığı için öndeki abs tek başına motoru durdurmaya yeterli olmuyor.Bu nedenle benim nazarımda pulsardaki abs gerçek anlamda benim istediğim gibi değil ama abs varmı var.Gösterge resetleme problemi hala devam ediyor.Haricinde bir problemi yok.Göstergesi önemli değil diyorsan al.Motor şehir içi motoru.Uzun yol yapılırmı?yapan yapıyor ama ben yapmam.Motorda muazzam titreme var.Titremiyor diyenler yalan söyler.30 dakikalık yol sonunda ellerinde ayaklarında kıpraşımları hissediyorsun.Rahatsız ediyor.Fabrika lastiği ile devam edemessin.Lastik şart.Bu neden ile bu para bu motora çok.
Ön tekerde abs var.Arka tekerde yok.Ön tekerdeki abs işini yapıyor ama arka salıyor.Arka saldığı için öndeki abs tek başına motoru durdurmaya yeterli olmuyor.Bu nedenle benim nazarımda pulsardaki abs gerçek anlamda benim istediğim gibi değil ama abs varmı var.Gösterge resetleme problemi hala devam ediyor.Haricinde bir problemi yok.Göstergesi önemli değil diyorsan al.Motor şehir içi motoru.Uzun yol yapılırmı?yapan yapıyor ama ben yapmam.Motorda muazzam titreme var.Titremiyor diyenler yalan söyler.30 dakikalık yol sonunda ellerinde ayaklarında kıpraşımları hissediyorsun.Rahatsız ediyor.Fabrika lastiği ile devam edemessin.Lastik şart.Bu neden ile bu para bu motora çok.