Arkadaşlar herkese merhaba, aslında mayıs ayından beri aranızdayım ve başlığıda sık sık takip ediyordum. Motorum 2016 model 2017 çıkışlı 150 nk. Ben aldığımda 5500 km deydi, şuan da 9200 lerde. Daha öncesinde Hyosungun GT250R modeli vardı bende, her gün merter-kadıköy arası işe gidişlerde kullandığım ve köprü dahil bana günlük 20 tl benzin parası çıkardığı için satıp bu motoru aldım. Almadan önce bi burukluk vardı içimde açıkçası, malum 150 cc bir motor ve hyosungun yanında atiklikten söz edemeyiz. Motora ilk bindiğimde e5 te 110 120 lerle makas makasa gittiğimi ve olası risk durumlarında yaptığım frenlerdeki yavaşlamayı fark edince anlamıştım yanlış bir tercih yapmadığımı. Yaklaşık 4 bin km oldu motorumla ve motoruma aşığım diyebilirim. Yakıt tüketimi çok sakin kullanımlarda 2.25 Lt gibi çok güzel bir rakamı görüyor. Gidişi hiç kötü değil, 115 e kadar tak diye çıkıyor motor ve yoldan kopmuyor, kedi gibi yapıştığını hissettiriyor yola. Frenleri beni çok mutlu etmişti ilk bindiğim günden beri ama lastikleri frenlemelerde kızaklıyordu. Bende geniş bir araştırma sonrası Anlas ın dört mevsim kullanılabilecek Winter grip 2 lastiklerini taktım 1000 km kadar önce, gerçekten müthiş bir fark oldu arada, birde gidip katlanır plaka takınca görünüşü diğer bütün 150 nk lar bir kenara benim ki bir kenara hissi yarattı bende. Motorun eksilerinden bahsedeyim biraz, arkadaşlar selesi ilk bindiğimden itibaren bana sert gelmişti 1 saatin sonunda popom artık ağrımaya başlıyordu ama şimdi ya alıştım ya sele kendiliğinden yumuşadı bunu bilemiyorum artık. Motor 128 in üzerine çıkmıyor, direk kesiciye giriyor 10 bin devirde. Ben bunu eksi olarak görmek istemiyorum çünkü bu sayede motorun ömrünü uzatmış oluyorlar bir nevi. Motorumla bir kez ufacık bir kaza yaptım, cevizlibağ taraflarında sol ve orta şeridin arasından 30 40 ile yoğun trafikte giderken taksicinin aynasına bakmadan bir anda önüme kırmasıyla, ne kadar kaçmaya çalışsamda kaçamayışımla taksicinin aynasını almış ve sağ basamak ile sağ koruma takozunu kırmış bulunmakta oldum. Motor devrilmedi allahtan sola doğru manevra yapmıştım zaten refleksle iyice yanaşıp durdum. Sonrasında arkadaşımın tavsiyesiyle topkapı sanayide ferik egzozun yanında adaşım ömer ustaya götürdüm motorumu, sağolsun elinden geleni yaptı ama parça kaynak tutmuyordu, 2 saat uğraştı adam benide mahçup etmemek için en kısa zamanda değiştir ayaklığı dedi. 1 ay geçti hala bişey olmadı ama Allahtan elleri dert görmesin ustamın. Motoruma birde s2000 alarmlardan taktım, bu biri motora dokununca kumandayı öttürenlerden, akşamları kapının önüne zincirliyorum biri kesmeye uğraşırsa alarmda var gibisinden rahat uyuyorum. 150 nk almayı düşünen arkadaşlar, alın ve hiç içinizde kuşku kalmasın. Siz motorunuza bakın, oda size karizmasıyla yakıtıyla gidişiyle duruşuyla bir fark katsın. Sevgiler bütün CF Moto ve motosiklet.net ailesine...