Cezası Biten Adam...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
KAMUOYUNA

Herkese Merhaba,
Üyeliğim bir hafta dondurulmuştu. Cezamızı çektik paşa paşa. Ve tekrar aranızdayım.
Gelelim suçumuza;
Suçum Galatasay'ı sevmek. O günde yazmıştım, Galatasaray öyle büyük bir takım ki yendiği takımlar bile Galatasaray'a yenildik diye sevinç naraları atıyorlar. Ve yine yenildikleri halde Galatasaray'ı aşağılayan karikatürleri görünce dayanamadım bende ekledim. Her ne hikmetse benim eklediğim yazı beğenilmedi ve üyeliğim bir hafta donduruldu. Bu sitede ilk defa resim eklediğim için resmin yönetim tarafından silindiğini anlamadım. Resmi ekleyemedim kanısına vararak tekrar ekledim. Eklediğim resimdeki yazı, diğer karikatürlerdeki yazılar gibi taraftarı değil takımı hedef almaktadır.

Ben bir sporsever olarak centilmenliğe azami özen gösteririm. Ancak tahrikler bazen insana yapmak istemediği şeyler yaptırır. Bu işi sporseverlikten çıkaranlar bellidir. Akşam herkesi star TV deki spor programında Galatasaray'a ya yapılan küfür ve hakaretlere tepki göstermeye davet ediyorum.

Saygıyla...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gene başlamışsın
spor konuları yasaklanmalı bence
çok kırıcı oluyor
gsde sevilcek takımmı:queen:
kavga çıkartayım:queen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Yusuf'a uzanan eller kırılsın:queen: Erhan FB'li ya, ondandır:p Boşver şeriatın kesitiği parmak acımaz:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
spor sever seray sever
aha selami şahin espirisi tilt oluyom bu adama:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kilit şıngırtısı duyuyorum:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maazinde bir tarih yatar yaşaaaa fenerbAHÇEEEEE
bende yaziimde tam olsun:queen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Trucker, tam kafadan dalmışın muhabbete kardeşim, ne bu şiddet bu celal?:silent: 3 dakika cezası aldın benden:bounce:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
En güzeli takım tutmamak :mrgreen:


Not:McLaren'e laf edeni çizerim
:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Fesupanallah.

Allah futbolu bu ülkeye milletin başına bela olsun diye vermiş sanki
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ispiyonladım huleyn:queen:
Suçum Galatasay'ı sevmek. O günde yazmıştım, Galatasaray öyle büyük bir takım ki yendiği takımlar bile Galatasaray'a yenildik diye sevinç naraları atıyorlar
6 tane yediğiniz zaman stadda özhan canaydının ağzı kulaklarındaydı:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Marx yaşasaydı "Futbol kitlelerin afyonudur" veya "magazin kitlelerin afyonudur", hatta "Seda Sayan 35-60 arası ev hanımlarının afyonudur" falan derdi kesin :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Yusuf hacı tekrar hoşgeldin biz de Fenerliyiz yine de yokluğun yakışık almadı.Aman diyim dikkat:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
yusufhalfeti' Alıntı:
KAMUOYUNA

Galatasaray öyle büyük bir takım ki yendiği takımlar bile Galatasaray'a yenildik diye sevinç naraları atıyorlar. Ve yine yenildikleri halde Galatasaray'ı aşağılayan karikatürleri görünce dayanamadım bende ekledim.

Sevgili yusufhalfeti,
Ceza alman sürecinde neler geçtiğini bilmiyorum. Ancak yukarıda bahsettiğin olayda pek de mantıklı düşünemediğini görüyorum.

Kupa maçlarında dünyanın her yerinde, tur atlayan takım sevinir. Tur atladığına göre, demek ki yensede yenilsede öbür takımdan daha başarılı sonuçlar almıştır. Özellikle FB-GS maçlarına bakarsak, bu maç oynanana kadar son üç maçı kazanan FB nin GS'a yenildi diye sevinmesi diye bir durum yok (Genel durumda da büyük bir üstünlüğü var)

Burada olay bence tam tersi. GS lılar FB ye elenmelerine rağmen, FB yi yenebilmiş olmalarına çok sevindiler. Bu da gayet normal tabii...

Ben bir sporsever olarak centilmenliğe azami özen gösteririm. Ancak tahrikler bazen insana yapmak istemediği şeyler yaptırır. Bu işi sporseverlikten çıkaranlar bellidir. Akşam herkesi star TV deki spor programında Galatasaray'a ya yapılan küfür ve hakaretlere tepki göstermeye davet ediyorum.

Bende tam tersi diğer kanalları seyredip, Sevgili Hasan Şaş şovu izlemenizi tavsiye ediyorum.
Ama diyosan ki Star daki program tam GS lilerin kalemi, ona bir lafım yok, doğrudur !
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Bu başlık amacına ulaşmıştır.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst